Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 326 982,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 269,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 22144952 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ксенія Козицька |
| Телефон: | +380612280930 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69006, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А |
1 |
Відповідно до п.43 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Відповідно до пункт 3.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено, що учасник надає «довідку, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на всю суму та на весь об’єм визначений договором) у кількості не менше 2 одиниць. *Обов’язково у довідці зазначити: організацію з якою укладеного договір, найменування товару, № та дату договору, суму договору, контакту особу за договором(зазначити посаду та ПІБ) та її телефон для зв’язку. **Якщо аналогічний договір є оприлюдненим відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вказуються посилання на ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro. УВАГА! Аналогічним вважається договір на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 44190000-8 Конструкційні матеріали різні та/або за номенклатурною позицією Додатку 2 до тендерної документації.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (Будівельні матеріали в асортименті, код 44190000-8 за ДК 021:2015 «Конструкційні матеріали різні») Договорів №4 від 25.09.2023р., в якій зазначена інформація про 2 (два) договори: Договір №10/01 від 10.01.2022 р. з сумою договору 45 643,28 грн.; Договір №З-122 від 05.01.2018р. на суму договору 9 433,44 грн. Відповідно до пункт 3.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено, що учасник надає «копії аналогічних договорів (з усіма додатками, доповненнями та додатковими угодами, які були укладені сторонами протягом строку його дії)). До договору обов’язково надаються видаткові накладні, банківська виписка з повною оплатою за зазначеними договорами у довідці учасника.» Учасником до довідки №4 від 25.09.2023р., надано копії аналогічних договорів з видатковими накладними та банківськими виписками по кожному зазначеному договору Учасником. Всупереч вимогам Замовника, а саме що договір повинен бути виконаний на всю суму та на весь об’єм визначений договором, учасником надано копію Договору №10/01 від 10.01.2022 р., в пункті 3.1. цього договору зазначається що «Ціна договору складається з сум Товару, переданого Постачальником Покупцю за цим договором. Орієнтовано ціна Договору дорівнює 3 000 000 (три мільйони) грн.» Виходячи з цього пункту ціна договору становить 3 000 000 (три мільйони) грн. На підтвердження виконання цього договору Учасником надано лише одна видаткова накладна на суму 45 643,28 грн. Враховуючи викладене, Учасник не виконав вимоги замовника які зазначені у п.3.1. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, а саме договорі виконано не на всю суму та не на весь об’єм визначений договором. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні додаткові документи щодо зменшення ціни договору №10/01 від 10.01.2022 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити/надати документ/інформацію про зменшення ціни договору, або інший аналогічний договір з документальним підтвердженням виконання договору в повному обсязі : видаткову накладну та виписку з банку про платежі за аналогічним договором, та довідку, що містить інформацію про цей договір. 2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено, що «Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним характеристикам шляхом надання у складі пропозиції оригіналу або копію документів: - сертифікат відповідності; - фото упаковки або етикетки запропонованого товару.» Всупереч вимогам, учасником у складі тендерної пропозиції надано лище на плиту зі спіненого полістиролу а саме сертифікат відповідності та фото товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити сертифікати відповідності та фото товарів склосітки армована лугостійка та дюбель для термоізоляції з пластиковим цвяхом. При цьому не змінювати найменування товару, марки, моделі тощо, що запропонував учасник у своїй тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.