Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 242 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 212,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Сумської міської ради "Електроавтотранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328540 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Синиця |
| Телефон: | +380542700975 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Харківська, буд. 113 |
1 |
Прошу надати наступні документи, передбачені додатком 1 до тендерної документації: - листи відгуки та договір.; На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та листами відгуками). Договір з ФОП Терешко А.С. не може підтверджувати виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, за договором не було здійснено поставку ні фарби ні грунту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.