Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 154 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 770,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Комунальник м.Селидове" |
ЄДРПОУ: | 41336924 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Харченко |
Телефон: | +380959123411 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 85400, Україна, Донецька область,м. Селидове, вул. Шевченко, 122 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповіднстей: 1) у п. 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що довідки (в довільній формі), що складається та подається учасником в складі тендерної пропозиції повинні бути оформлені на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати реєстраційний номер та дату, посилання та номер тендеру в центральній базі даних, підпис, прізвище та ініціали уповноваженої особи, печатку (за наявністю). 1.1. Учасник надав документи у складі тендерної пропозиції в яких відсутнє посилання та номер тендеру в центральній базі даних: файл: ВІДОМОСТІ УЧАСНИКА.pdf файл: гарантійний лист резидент.pdf файл: гарантійний санкції (1).pdf файл: гарантія санкції 1.pdf файл: гарантія санкції 2.pdf файл: Довідка абзац 14 п. 47 (3).pdf файл: ДОВІДКА 2 повноваження підписання (1).pdf файл: ДОВІДКА ОКУПОВАНА ТЕРИТОРІЯ (1).pdf файл: довідка оперативно-господарські санкції.pdf файл: довідка офшорна зона.pdf файл: Довідка п. 47 (1).pdf файл: довідка працівники.pdf файл: довідка система оподаткування.pdf файл: довідка ст 236.pdf файл: довідка ст. 50.pdf файл: довідка технічні вимоги.pdf файл: захист довкілля.pdf файл: лист-згода персональні.pdf файл: тендерна пропозиція.pdf файл: довідка аналогічні договори (1).pdf файл: довідка матеріально-технічна база.pdf файл: довідка про кінцевого бенифіціарних власників.pdf файл: довідка про банківські реквізити.pdf файл: гарантія резиденти.pdf 1.2. Учасник надав документи у складі тендерної пропозиції в яких вказана дата реєстрації раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів: файл: ВІДОМОСТІ УЧАСНИКА.pdf файл: гарантійний лист резидент.pdf файл: гарантійний санкції (1).pdf файл: гарантія санкції 1.pdf файл: гарантія санкції 2.pdf файл: ДОВІДКА 2 повноваження підписання (1).pdf файл: Довідка АЛЬТ С банк рахунок, кредити.pdf файл: ДОВІДКА ОКУПОВАНА ТЕРИТОРІЯ (1).pdf файл: довідка офшорна зона.pdf файл: Довідка п. 47 (1).pdf файл: довідка працівники.pdf файл: довідка система оподаткування.pdf файл: довідка ст 236.pdf файл: довідка ст. 50.pdf файл: захист довкілля.pdf файл: лист-згода персональні.pdf файл: довідка аналогічні договори (1).pdf файл: довідка матеріально-технічна база.pdf файл: довідка про кінцевого бенифіціарних власників.pdf файл: довідка про банківські реквізити.pdf файл: гарантія резиденти.pdf 2) Учасник надав відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі де у п. 3 в таблиці в колонці 5 «Ціна договору» вказав суму 446 940,00 гривень, а в договори поставки товару № 17/11-1 від 17 листопада 2021 року між Комунальним спеціалізованим монтажно-експлуатаційним підприємством та Товариством з обмеженою відповідальністю «Альт-С» ціна договору становить 536 328,00 гривень з ПДВ (файлі: довідка аналогічні договори (1)). 3) у Додатку 1 до Тендерної документації Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та тендерної пропозиції умовам тендерної документації, Учасник повинен був надати: - Розширений Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, видана станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник надав у складі тендерної пропозиції розширений Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, перша яка видана 07.04.2023 року 16:27:25 і друга від 18.07.2023 року 17:26:38. - Відомості ЄДРПОУ, виданої органом управління статистики (для юридичних осіб). - Гарантійний лист про відповідність технічним вимогам предмету закупівлі, забезпечення якості та безперебійного постачання. - Довідка видана відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців). 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1) 1.1. документи у складі тендерної пропозиції в яких буде посилання та номер тендеру в центральній базі даних. 1.2. документи у складі тендерної пропозиції в яких вказана дата реєстрації раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів 2) внести зміни у відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, а саме у п. 3 в таблиці в колонці 5 «Ціна договору». 3) - Розширений Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, видана станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів. - Відомості ЄДРПОУ, виданої органом управління статистики (для юридичних осіб). - Гарантійний лист про відповідність технічним вимогам предмету закупівлі, забезпечення якості та безперебійного постачання. - Довідка видана відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника, станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих торгів (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.