Період оскарження умов закупівлі - по 17-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-09-2023, 00:00
Службова записка старости Загальцівського старостинського округу, кошти передбачено . Бюджетні призначення рішення 37 сесія від 01.06.2023 3141-37-VIII Бородянської селищної ради VІІІ скликання
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 664 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 324,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04363662 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://bsr.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Валеріївна Титенко |
| Телефон: | +380962755586 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,смт. Бородянка, вул. Центральна, 331 |
1 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП Гожан Максим Миколайович 2738513819 у складі тендерної пропозиції не надав: - пп.1 п.2 Додатку 2 наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Постачальник (виробник) повинен мати та надати: сканований оригінал договору аналогічного* до предмету даної закупівлі з усіма додатками (якщо такі були), які передбачені договором та підписані Сторонами та засвідчені їх печатками. Учасник ФОП Гожан Максим Миколайович надав аналогічний договір на виконання робіт з модернізації системи опалення згідно додатків до договору дані роботи включають витратні матеріали, які вимагає предмет закупівлі «(ДК 021:2015: 44620000-2 – радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі) Придбання обладнання для зміни систем опалення житлових будинків» відкритих торгів з особливостями, що проводиться Замовником. - пп.5.1 п.5 Додатку 2 Екологічні вимоги до котла та документальне підтвердження цих вимог, яке надається у складі тендерної пропозиції учасника: висновок Державної Санітарно Епідеміологічної Експертизи за кодом ДКПП: 25.21.12. - п.3. Додатку 2 Інші вимоги до учасника: Довідка про сервісне обслуговування (перелік сервісних центрів з вказанням контактних даних). Учасник зазначив дану інформацію в додатку 4 до тендерної документації технічне завдання. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.