Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Строк поставки товарів: до 15 жовтня 2023 року. Більш детально викладено у файлах «44110000-4 . Тендерна документація. Калинова _ 2.pdf.p7s.zip» та «44110000-4 . Проєкт договору про закупівлю . Калинова _ 2.pdf.p7s.zip». Обсяг, технічні та якісні характеристики товару: згідно пункту 3.2 Додатку №2 до Тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 204 223,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 084,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 126,71 UAH |
| Замовник: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04332207 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
| Контактна особа: | Олена Василівна Савчук |
| Телефон: | +380662640297 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
4 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-11-014016-a), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УА БРУК» (код ЄДРПОУ 36347599), визначеної електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Тендерна пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УА БРУК» (код ЄДРПОУ 36347599), не містить ряду документів, вимога щодо подання яких передбачена Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Учасником не подано документ (документи) та/або інформацію, що підтверджує повноваження посадової особи (посадових осіб) учасника щодо підписання тендерної пропозиції та документів, поданих у її складі, а також щодо права представляти інтереси учасника під час проведення даної процедури закупівлі, вимога щодо надання яких передбачена Замовником в абзаці (d) підпункта 3.1.3 пункту 3.1 Розділу 3 Тендерної документації; - Учасником не надано установчі документи суб’єкта господарювання, до яких відповідно до статті 57 Господарського кодексу України належить рішення про його утворення або засновницький договір, або статут (положення), а також витяг та/або виписка із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та документ (витяг із реєстру), що підтверджує обрану ТОВ «УА БРУК» систему оподаткування. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.