Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Бучацької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44033810 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сулік Галина |
| Телефон: | +380967491676 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 48402, Україна, Тернопільська область,місто Бучач, майдан Волі, будинок 1 |
4 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.