Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 50,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колода Олексій Сергійович |
| Телефон: | +380675432851 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі Стрічки протиковзальни абразивні, придбання яких здійснюється на виконання реалізації заходів для забезпечення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської міської територіальної громади зокрема міста Маріуполя у мережі центрів підтримки «ЯМаріуполь» за кодомДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами, у кількості 15 шт., № UA-2023-09-09-000193-a, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1). Згідно п. 6.2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Учасник поданням тендерної пропозиції підтверджує, що тендерна пропозиція містить достовірну інформацію щодо відсутності підстав у замовника для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та/або відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначених у пункті 47 Особливостей та відповідно до норм ч. 15 ст. 29, ст. 31, ч. 7 ст. 33 Закону та п.44 Особливостей. Учасник закупівлі не надав підтвердження, що тендерна пропозиція містить достовірну інформацію. 2). Згідно п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності). Для усунення виявлених невідповідностей, учасник повинен надати Скан-копія Статуту або іншого установчого документу зі змінами, або довідку у довільній формі щодо відсутності Статуту. 3). Згідно п. 11 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення. Учасник закупівлі надав тендерну пропозицію з помилкою у ціні. Учасник закупівлі повинен надати Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2, без помилок. 4). Згідно п. 12 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник закупівлі повинен надати - Довідку у довільній формі за підписом відповідальної особи та печаткою (у разі використання) про згоду з укладанням договору у редакції, що викладена в умовах оголошення про проведення закупівлі. Учасник закупівлі надав лист згоду з помилкою в році реєстрації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 40 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.