Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧЕРВОНОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04408778 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ганнока Сергій Васильович |
Телефон: | 380472304136 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 19604, Україна, Черкаська область,с. Червона Слобода, Черкаський район, вул. Соборна, буд. 2/1 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Модульна швидкомонтуюча захисна споруда) через відсутність подальшої потреби в закупівлі товару
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-11-2023, 00:00
Період оскарження:
з 09-11-2023, 15:43 по 20-11-2023, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "КБМ Прогрес" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ "КБМ Прогрес", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: Відповідно до п.1.3. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження електронних документів та/або документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій. Скановані документи мають бути у форматі «.pdf», належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Документи, що подаються у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документа, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документа, в тому числі за власноручним підписом особи, уповноваженої на підпис такого документа. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом особи, уповноваженої на підпис такого документа, не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Згідно п.1.1. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, було визначено, що Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, наявність/відсутність підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації: 1) інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно підпункту 5.3 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації; 2) інформації щодо наявності/відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, у відповідності до умов підпункту 5.6 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації;3) інформації/ документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі); інформація/ документи подаються згідно з пунктом 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації. 4) документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; 5) іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї, щодо підтвердження відповідності вимогам тендерної пропозиції відповідно до законодавства. Пунктом 1.2. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, серед іншого було визначено, Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції, вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів– розпорядчий документ про призначення, документ про обрання на посаду відповідної особи (наказ про призначення, протокол зборів засновників тощо). Згідно абз.4 п.5.6. ч.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, було визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення його тендерної пропозиції, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Згідно п.6.2. ч.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, було визначено, що Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію/ документи, визначені додатком 1 до цієї тендерної документації. При цьому, згідно п.3.5. Розділу «ТЕХНІЧНI ВИМОГИ» додатку 1 до тендерної документації було передбачено, що Модульна швидкомонтуюча захисна споруда повинна мати: паспорт та/або сертифікат якості на товар, паспорт та/або сертифікат якості на бетон, сертифікат якості на арматуру. Документи надаються в складі тендерної пропозиції. Однак, в порушення вказаних вище вимог тендерної документації, учасником в складі тендерної пропозиції не завантажено електронних документів та/або документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій, а саме: 1) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції, вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів– розпорядчий документ про призначення, документ про обрання на посаду відповідної особи (наказ про призначення, протокол зборів засновників тощо); 2) довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення його тендерної пропозиції, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; 3) паспорт та/або сертифікат якості на товар. Натомість, у складі тендерної пропозиції містяться файли «4. Відсутність підстав», «6. Сертифікат якості», «9.1 Протокол учасників зборів (рішення учасника)» і «9. наказ призначення директора», які не відповідають описаним вище вимогам до електронних документів та/або документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (так як за результатами їх перевірки на сайті www.ilovepdf.com (https://www.ilovepdf.com/ru/pdf_to_word) виготовлені з документу Microsoft Word Document і шляхом накладання малюнків (зображень), конвертованих через ресурс https://www.ilovepdf.com/ru/word_to_pdf ) На усунення даної невідповідності учасник повинен з дотриманням вказаних вище вимог тендерної документації надати у складі своєї тендерної пропозиції електронні документів та/або документи, скановані з оригіналів та/або їхніх копій, а саме: 1) для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції, вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів– розпорядчий документ про призначення, документ про обрання на посаду відповідної особи (наказ про призначення, протокол зборів засновників тощо); 2) довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення його тендерної пропозиції, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей; 3) паспорт та/або сертифікат якості на товар. Крім цього, згідно п.1.4. ч.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається електронний підпис посадової особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" (тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений електронний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.2 цього пункту тендерної документації). Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, у складі Пропозиції учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign" . За результатами перевірки файлу "sign" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, Замовником було встановлено, що Тип підпису: Удосконалений. Згідно листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України вбачається, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, Пропозиція зазначеного учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. На усунення даної невідповідності учасник повинен розмістити інформацію в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель, завантажити відповідні документи через автоматизоване робоче місце учасника, а після внесення інформації в електронні поля, на неї накласти електронний підпис посадової особи, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.