Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 587 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 937,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 36443329 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алексеєв Остап Володимирович |
| Телефон: | +380990215238 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область,Краматорськ, вулиця Академічна, 11 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури щодо Закупівлі було отримано лист від Оперативно-стратегічного угрупування військ «Хортиця» від 25.09.2023 №ОСУВ Хортиця/10/5883, в якому зазначено відсутність подальшої потреба у скобі 70/250/70 8мм. Цим же листом визначається необхідність забезпечення підпорядкованих підрозділів оперативно-стратегічного угруповання військ «Хортиця» на території Донецької області вживаються заходи правового режиму воєнного стану, а саме інженерне облаштування позицій оборонних рубежів, скобою будівельною кованою, виконаною з арматури ø 8 мм, розміри виробу 80*300*80 мм. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-10-2023, 00:01
Період оскарження:
з 26-09-2023, 13:57 по 07-10-2023, 00:00
Документи:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до абзаців 1,2 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації, Замовником виявлено відсутність документів подання яких передбачається тендерною документацією, а саме додатком 2 до тендерної документації передбачено подання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (далі – Додаток 2). Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: Відповідно до абзацу 5 Додатку 2 «…У разі, якщо постачальник продукції не є виробником, обов’язкова наявність гарантійного листа, завіреного печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів. Зазначений лист має бути виданий для участі постачальника індивідуально в цій Закупівлі (зазначити номер ідентифікатора процедури закупівлі)…» При перевірці тендерної пропозиції Учасника встановлено, що у складі пропозиції, відсутній гарантійний лист, завірений печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист, завірений печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, гарантійний лист, завірений печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.