Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-09-2023, 00:00
Під час проведення процедури закупівель, усі документи викладаються українською мовою . Закупівля злійснюється у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМ України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із внесенеми змінами) Поставка товару супроводжується наступними супутніми послугами: - уточнюючі заміри місць встановлення і монтажу товару; - доставка товару до місця поставки товару, включаючи навантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги з доставки; - монтаж товару за адресою поставки: Тернопільська обл., місто Чортків, вул. Дмитра Пігута, будинок 31 Б; - прибирання місця встановлення товару, де здійснювався монтаж товару, від бруду та сміття, у тому числі від демонтованих конструкцій, які він переміщує в місце, вказане Покупцем. Ціна стелі враховує всі матеріали, монтажні роботи, доставка, послуга "чистий монтаж", гарантія.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 91 250,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 912,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02001185 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Віталійович Бган |
| Телефон: | +380984569542 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 48500, Україна, Тернопільська область,м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, 31 Б |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.