Період оскарження умов закупівлі - по 17-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-09-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 848 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 240,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
| ЄДРПОУ: | 23957835 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Омельченко |
| Телефон: | +380674784128 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79022, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. За вимогами пп. 1.1 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, для поставки товару по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них вантажних автомобілів для перевезення товару. У довідці від 18.09.2023 № 608т «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає інформацію про два транспортні засоби, а саме: RENAULT DOKKER та RENAULT MASTER. За результатами аналізу свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів на ці автомобілі, що також подано в складі тендерної пропозиції, було встановлено, що один із автомобілів є легковим. Тож, учасником не підтверджено наявність вантажних автомобілів, як це визначено у вимогах пп. 1.1 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2. Відповідно до п. 1 Розділу 1. Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за наведеною у цьому пункті формою. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник повинен надати: відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та/або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту. У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару/виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі у повному обсязі; листи від орендодавців (надавачів послуг, власників тощо) обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, щодо можливості використання їх обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) учасником по даній закупівлі. У довідці від 18.09.2023 № 608т «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відсутня інформація щодо виробника/марки обладнання, вказаного у підпунктах 1.11. «Бадді» та 1.33. «Плоскогубці» пункту 1 цієї довідки. Однак, зазначення відомостей про виробника/марку обладнання та матеріально-технічної бази передбачено формою довідки, наведеною у пп. 1.1. п. 1. 3. За умовами п. 2 Розділу 1. Додатку № 1 до тендерної документації наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується шляхом подання довідки з інформацією про виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеною у цьому пункті формою. Аналогічним є договір поставки товару, що є аналогічним за своєю правовою природою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а також за предметом закупівлі та/або кодом ДК 021:2015. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) та відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати копію видаткової накладної, а також скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупця(ів), що вказані в п. 2.1 та 2.2 (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. У довідці від 18.09.2023 року № 609т «ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про виконання аналогічних договорів» вказано відомості про досвід виконання договору № 85-21, укладеного 17.12.2021 р., інформацію підтверджено договором та видатковими накладними №№ 62 і 63 від 23.12.2021 р. Однак, товар, перелічений у накладних не повістю відповідає переліку товару, визначеному у п. 1.2. Розділу 1 Договору № 85-21. Відтак, у зв’язку із невідповідністю асортименту товару, отриманого згідно цих накладних, товару, переліченого в складі предмету договору, учасником не підтверджено виконання аналогічного договору накладними у повному обсязі. 4. Згідно п. 2 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник має надати довідку з відомостями за формою, що встановлену у цьому пункті, зокрема, пп. 9 цієї форми передбачено надання інформації про реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО(у разі наявності), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). У довідці від 18.09.2023 р. № 612т «Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вказано відомості про лише про р/р № UA 213052990000026007031018636 відкритий у АТ КБ «ПриватБанк». Однак, з інформації, подана у довідці, що видана 18.09.2023 р. АТ КБ «ПриватБанк» № 230918SU14533902 «Про вiдкриття рахунку», встановлено про наявність в учасника рахунку № UA663052990000029326031001495, відкритого 18.09.2023 року в цьому ж банку, відомості про який відсутні у довідці 18.09.2023 р. № 612т «Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати підтвердження наявності в учасника вантажних автомобілів для перевезення товару, шляхом доповнення довідки від 18.09.2023 № 608т «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відповідною інформацією, з належним документальним підтвердженням передбаченим вимогами п. 1 Розділу 1. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Привести у відповідність довідку від 18.09.2023 № 608т «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», доповнивши її відомостями про виробника/марку обладнання, вказаного у підпунктах 1.11. «Бадді» та 1.33. «Плоскогубці» пункту 1 цієї довідки. 3. Надати належне документальне підтвердження наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачене умовами п. 2 Розділу 1. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Привести у відповідність довідку від 18.09.2023 р. № 612т «Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» доповнивши її інформацією про реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО(у разі наявності), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Згідно п. 2 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації учасник має надати довідку з відомостями за формою, що встановлену у цьому пункті, зокрема, пп. 9 цієї форми передбачено надання інформації про реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО(у разі наявності)), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). У довідці від 14.09.2023 р. № 1 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вказано відомості про лише про р/р № UA553052990000026006011023642 відкритий у АТ КБ «ПриватБанк». Однак, з інформації, що подана у довідці, виданій 14.09.2023 р. АТ КБ «ПриватБанк» № 230914SU15590504 «Про наявність грошових коштів під покриття гарантії», встановлено про наявність в учасника рахунку № UA403052990000029324001000804, відкритого 14.09.2023 року в цьому ж банку, відомості про який відсутні у довідці від 14.09.2023 р. № 1 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Привести у відповідність довідку від 14.09.2023 р. № 1 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» доповнивши її інформацією про реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО(у разі наявності), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник). Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.