Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 586 604,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 933,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02145010 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://osvita.mkrada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Роман Кецкало |
| Телефон: | +380512372272 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
5 |
1. Пунктом 1 розділу тендерної документації визначено, що посадовою особою учасника процедури закупівлі-юридичної особи, уповноваженим юридичною особою за довіреністю представником, фізичною-особою підприємцем, фізичною особою, їх представником на підставі нотаріально засвідченої довіреності, надається згода суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. В тендерній пропозиції ФОП Сідлецького А.В. не надано згоди суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Для усунення невідповідності учасник має надати згоду суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. 2. Згідно з п. 1 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасник має надати проєкт Договору із зазначенням порядку змін його умов (Додаток 4 до тендерної документації), заповнений та засвідчений з боку учасника (крім інформації про ціну договору). В тендерній пропозиції ФОП Сідлецького А.В. надано файл «21 Проект договору (Додаток 4).pdf», який містить заповнений та засвідчений з боку учасника проєкт договору з інформацією про ціну договору. Для усунення невідповідності учасник має надати проєкт Договору із зазначенням порядку змін його умов (Додаток 4 до тендерної документації), заповнений та засвідчений з боку учасника (крім інформації про ціну договору). 3. Пунктом 1 таблиці, наведеної в додатку № 1 до тендерної документації, визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого є поставка протипожежних дверей з монтажем щонайменше до 10 різних будівель. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник має надати: скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідчену копію аналогічного договору та видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Учасником ФОП Сідлецьким А.В. в складі тендерної пропозиції надано договір № 150 від 16.08.2021. Додатком 1 до вказаного договору передбачено, що ФОП Сідлецький А.В. має поставити 10 протипожежних дверей до 7 закладів, тобто, 7 різних будівель. Також, учасником ФОП Сідлецьким А.В. в складі тендерної пропозиції надано 4 додаткові угоди до договору № 150 від 16.08.2021 та видаткову накладну № 399 від 14.12.2021, якою підтверджується поставка 6 протипожежних дверей. При цьому, додатковими угодами, наданими учасником, зміни до додатку 1 до договору № 150 від 16.08.2021 не вносились, тобто, кількість протипожежних дверей, які учасник мав поставити за умовами вказаного договору, не змінилась. Таким чином, видаткова накладна № 399 від 14.12.2021 не підтверджує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. Для усунення невідповідностей учасник має надати документи, як підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), як це передбачено вимогами тендерної документації.
1. Пунктом 1 розділу тендерної документації визначено, що посадовою особою учасника процедури закупівлі-юридичної особи, уповноваженим юридичною особою за довіреністю представником, фізичною-особою підприємцем, фізичною особою, їх представником на підставі нотаріально засвідченої довіреності, надається згода суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. В тендерній пропозиції ФОП Юцевич Н.В. не надано згоди суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Для усунення невідповідності учасник має надати згоду суб’єкта персональних даних на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. 2. Згідно з п. 1 розділу 3 тендерної документації відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією тендерною документацією. За результатами перевірки файлу електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ФОП Юцевич Н.В., на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http//czo.gov.ua/verify відображається наступна інформація: Підписувачі Підписувач Юцевич Наталія Володимирівна П.І.Б. Юцевич Наталія Володимирівна Країна Україна РНОКПП 2648505584 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 14:34:24 15.09.2023 Сертифікат виданий КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер 58E2D9E7F900307B040000009E5F08005DF0A500 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований На сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv розміщено інформацію про те, що якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом. На тендерну пропозицію ФОП Юцевич Н.В. не накладено кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією. Для усунення невідповідності учасник має підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом. 3. Пунктом 1 таблиці, наведеної в додатку № 1 до тендерної документації, визначено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії аналогічного договору та видаткової накладної (або іншого аналогічного документу), який засвідчує поставку товарів в повному обсязі відповідно до умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону – учасник має надати банківський документ (виписка) про надходження коштів за виконання такого договору, акти звірки з замовником за договором, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (за звітні періоди) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) на підставі аналогічного договору. Учасником ФОП Юцевич Н.В. в складі тендерної пропозиції надано договір № 08/21-ДМП від 30.08.2021. Відповідно до п. 2.1. договору № 08/21-ДМП загальна сума договору визначається Додатками до цього договору, що є його невідм’ємними частинами. Проте, додатки до договору № 08/21-ДМП датовані 30.08.2023, відповідно, не можуть підтверджувати загальну суму договору від 30.08.2021. Таким чином, учасником не підтверджено наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення невідповідності учасник має надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.