Період оскарження умов закупівлі - по 07-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 376 816,47 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 884,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522) |
| ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua |
| Контактна особа: | Томашівська Людмила Олексіївна |
| Телефон: | +380322390029 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, вул.Личаківська,107 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Перша будівельна база" ( Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-23-005515-a) згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до п.1 статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» Учасник не надав, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки та/або копію оригіналу виконаного договору та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника ( Додаток 1 до тендерної документації). Замовник надав копію Договору №4319, як аналогічного договору за кодом ДK 021:2015 -44330000-2- Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі. Однак дана Закупівля проводиться за кодом ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами . 2. Уповноваженою особою встановлено, що Учасником не надано проект договору наведений у Додатку №3 до даної документації, підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (у разі наявності). Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності шляхом завантаження проекту договору наведений у Додатку №3 до даної документації, підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою (у разі наявності) та Документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки та/або копію оригіналу виконаного договору та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника за кодом ДК 021:2015: 44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.