Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
«Захисні фортифікаційні споруди (найпростішого укриття) цивільного захисту для Корсунь-Шевченківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Корсунь-Шевченківської міської ради за адресою вул. Академіка Захаренка, 4, м. Корсунь-Шевченківський та Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою Корсунь-Шевченківської міської ради за адресою вул. Благовісна, 38/1, м. Корсунь-Шевченківський» за кодом ДК 021:2015-44210000-5 Конструкції та їх частини. Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 56 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44059357 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коцеб Аліна |
| Телефон: | 380685045404 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 19402, Україна, Черкаська область,Корсунь-Шевченківський, вулиця Героїв Майдану, будинок 9 |
3 |
В тендерній пропозиції учасника ПП Юлком-Сервіс, яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1). Умовами пункту 1 частини 3 розділу V тендерної документації серед іншого було передбачено наступну вимогу: «1.Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати: … - довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців);…» Тендерна пропозиція ПП Юлком-Сервіс хоча і передбачає інформацію про систему оподаткування учасника, що відображено у Довідці про підприємство Вих. № 02-08/35/17-10-0501 від 02.08.2023р., але умовами документації було передбачено подання окремої довідки складеної в довільній формі. Тому з метою усунення такої невідповідності ПП Юлком-Сервіс слід долучити довідку (складену у довільній формі) про систему оподаткування учасника; 2) Умовами пункту 1 частини 3 розділу V тендерної документації серед іншого було передбачено наступну вимогу: «1.Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати: … - гарантійний лист від Учасника наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньо економічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”(для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); …». Дослідивши документи тендерної пропозиції ПП Юлком-Сервіс Замовником не встановлено наявність визначеного гарантійного листа. 3) Умовами пункту 1 частини 3 розділу V тендерної документації серед іншого було передбачено наступну вимогу: «1.Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати: … - гарантійний лист (складений у довільній формі) в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі тендерної пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;…». Тендерна пропозиція ПП Юлком-Сервіс не містить відповідного гарантійного листа. 4) Умовами пункту 1 частини 3 розділу V тендерної документації серед іншого було передбачено наступну вимогу: «1.Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати: … - гарантійний лист щодо різних обмежень, встановлених НПА (ЗУ «Про санкції», ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», рішення Ради національної безпеки і оборони України «Про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) від 28 квітня 2017 року, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017; ПКМУ від 07.11.2014р. №595, ПКМУ від 16.12.2015р. №1035, ПКМУ від 30.12.2015 №1147, ПКМУ від 09.04.2022 №426 тощо); …». Тендерна пропозиція ПП Юлком-Сервіс знову ж таки не містить відповідного гарантійного листа. Тому, учаснику ПП Юлком-Сервіс пропонується усунути вказані невідповідності шляхом долучення в систему електронних закупівель запитуваних гарантійних листів. 5) Відповідно до пунктів 3,11 Додатку №3 до тендерної документації на кожен вид захисної фортифікаційної споруди цивільного захисту, що є предметом даних торгів було передбачено такі вимоги: «3. Учасник повинен надати дві візуалізації виробу в програмі 3D MAX або в іншій аналогічній програмі (візуалізації надаються в відео форматі mp4, на першій візуалізації має бути відображено вхід до комплексу з вулиці, на другій візуалізації має бути зображено загальний план захисного модулю (шість контейнерів 40 футів), поетапна демонстрація усього комплексу та входи/виходи до/з нього). Також повинна бути надано брошуру, яка підтверджує технічні характеристики запропонованого товару.»; «11. Учасник повинен надати дві візуалізації виробу в програмі 3D MAX або в іншій аналогічній програмі (візуалізації надаються в відео форматі mp4, на першій візуалізації має бути відображено вхід до комплексу з вулиці, на другій візуалізації має бути зображено загальний план захисного модулю (шість контейнерів 40 футів), поетапна демонстрація усього комплексу та входи/виходи до/з нього). Також повинна бути надано брошуру, яка підтверджує технічні характеристики запропонованого товару.». Тендерна пропозиція ПП Юлком-Сервіс має в наявності два файли відеоматеріалів, однак одна з візуалізацій не відповідає загальному плану захисного модуля по кожному із укриття, що закуповується Замовником. Оскільки на представленому відеоматеріалі відтворено план захисного укриття в три ряди по два контейнера, що не відповідає Додатку №3 до тендерної документації. А також подана брошура не містить належного підтвердження згідно наданих учасником паспортів на модулі захисних споруд. Тому учаснику слід забезпечити подання візуалізації, де має бути зображено загальний план захисного модулю (шість контейнерів 40 футів), поетапна демонстрація усього комплексу та входи/виходи до/з нього, а також брошуру/и відповідно до кожного закуповуємого укриття згідно з Додатком №3 до тендерної документації. Тобто, візуалізація і брошура повинні відповідати поданим паспортам модульних захисних споруд. 6) Відповідно до пунктів 4,12 Додатку №3 до тендерної документації на кожен вид захисної фортифікаційної споруди цивільного захисту, що є предметом даних торгів було передбачено такі вимоги: «4. Учасник торгів повинен надати креслення плану розташування меблів з розрахунку укриття 250 осіб.»; «12.Учасник торгів повинен надати креслення плану розташування меблів з розрахунку укриття 250 осіб.». Учасником подано лише один план розташування меблів, котрий не відповідає запропонованим ним захисним модулям укриття, а також не відповідають Додатку №3 до тендерної документації, тому ПП Юлком-Сервіс пропонується завантажити два плани розташування меблів, котрі будуть відповідати наданим паспортам модульних захисних споруд.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.