Закупівлю оголошено - 01-08-2023, 20:32. Дата останніх змін - 30-08-2023, 15:18

Кріпильні деталі (за ДК 021:2015 код 44530000-4 Кріпильні деталі)

Закупівля: UA-2023-08-01-008908-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-08-01-003025-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-08-2023, 20:32
по 06-08-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-08-2023, 20:32
по 09-08-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 09-08-2023, 14:01
по 09-08-2023, 14:24

Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-08-2023, 00:00

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 884 083,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:18 840,83 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:50 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ"
ЄДРПОУ:42983447 Досьє YouControl
Контактна особа:Аліна Рудківська
Телефон:+380966408208
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, буд.19
3


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Кріпильні деталі (за ДК 021:20 ...
1 884 083,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-08-2023, 14:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Болт з шестигранною головкою М24х90 (Чорний)

800
штуки
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Болт з шестигранною головкою М27х120 (Чорний)

800
штуки
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Гайка М24 (чорна)

1000
штуки
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Гайка М27 (чорна)

1000
штуки
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Підкладка Д-50

600
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Накладка Р-50

600
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Комплект стиковий М24 (болт, гайка, гровер 2-х витковий)

1000
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Костиль путьовий

600
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Комплект стиковий М27 (болт, гайка, гровер )

1000
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Підкладка Д-65

600
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Накладка Р-65

600
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Болт с/г М22 закладний

1000
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Шайба пружина (гровер) М24

200
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Шайба пружина (гровер) М27

200
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Болт м16*100

100
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


болт м16*90

100
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Болт М16*80

50
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Болт М12*100

50
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Болт М12*60

50
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


Гайка М12

50
кілограм
51900 Україна Дніпропетровська область м. Кам`янське вул. Макіївська, 1А
по 31-12-2023
44530000-4
Кріпильні деталі


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "КРАВЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ПРОСПЕКТ МЕТАЛУРГІВ, будинок 56, квартира 29, 51900, Владислав Кравченко
Остаточна пропозиція:
1 819 750,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 819 750,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-08-2023, 15:45
Період подачі оскарження:
по 28-08-2023, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-08-01-008908-a-b1
Номер договору:
294/23/1178/Т
Дата підписання договору:
30-08-2023, 15:17
Строк дії договору:
з 30-08-2023 по 31-12-2023
1 819 750,00 UAH
Ціна договору
1 819 750,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "СТРЕЛЬНІКОВА АННА ГЕННАДІЇВНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, просп. Хмельницького Богдана, будинок 4Б, квартира 55, 49069, Анна Стрельнікова
Остаточна пропозиція:
1 497 150,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 497 150,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 22-08-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-08-23, 14:35:32
24

Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "СТРЕЛЬНІКОВА АННА ГЕННАДІЇВНА" (код 3067500866) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Кріпильні деталі (за ДК 021:2015 код 44530000-4 Кріпильні деталі)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-08-01-008908-a. 1. Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (перелік виявлених порушень та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності) та інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей., а саме: 1. На вимогу пп.6.3 п.6 Розділу 3 ТД «Учасник повинен поставити Товар (надати послуги, виконати роботи), якість якого/(-их) відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі поставки товару (надання послуг, виконання робіт) неналежної якості термін усунення Учасником становить 1 (один) день з моменту отримання повідомлення від Замовника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист).» учасник не надав гарантійний лист про термін усунення товару неналежної якості. 2. На вимогу п.3 Розділу 5 ТД «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, Довідка/ довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» Учасник не надав довідку з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах 3. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника.» учасник не надав скановану копію аналогічного договору 4. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника. Оригінал позитивного листа-відгука, виданий колишнім Замовником не раніше опублікування оголошення про проведення відкритих торгів та повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, код предмета закупівлі за ДК 021:2015.» учасник не надав довідку відгук від підприємства Замовника за аналогічним договором. 5. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З метою підтвердження інформації про наявність приміщення, учасник надає підтверджувальний документ на право власності чи користування (оренди) приміщення.» учасник не надав підтверджуючі документи на право власності чи користування (оренди) приміщення. 6. На вимогу Додатку 3 ТД «Лист-гарантію у довільній формі, про те, що учасник на вимогу Замовника зобов’язується надати зразки заявленої ними продукції на етапі кваліфікації до моменту визначення учасника переможцем спрощеної закупівлі. Вимога від Замовника на надання зразків продукції надсилається на електрону пошту Учасника, яка вказана у складі пропозиції. Наявність наданої продукції повинна бути забезпечена на протязі 1-го дня на складі замовника м. Кам’янське вулиця Макіївська, 1-а. Така продукція надається на поворотній основі. За результатами даної перевірки складається Акт відповідності якості наданої продукції до вимог вказаних в оголошені на проведення спрощеної закупівлі. На основі даного Акту відповідності, буде прийнято рішення про укладання договору або дискваліфікації.» учасник не надав гарантійний лист, щодо надання зразків заявленої продукції. 7. На вимогу Додатку 3 ТД «Строк поставки: На протязі 1 дня після заявки замовника. Здатність постачальника виконати цю вимогу підтверджується відповідним гарантійним листом, наданим Учасником у складі пропозиції.» учасник не надав гарантійний лист, щодо надання послуги протягом одного дня після звернення Замовника. 8. На вимогу Додатку 3 ТД «Умови поставки: До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування. Лист гарантія від Учасника про здатність поставити товар Замовнику в малій кількості. До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування та розвантаження» учасник не надав лист гарантію, щодо поставки товару в малій кількості. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями) (Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей): 1. На вимогу пп.6.3 п.6 Розділу 3 ТД «Учасник повинен поставити Товар (надати послуги, виконати роботи), якість якого/(-их) відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі поставки товару (надання послуг, виконання робіт) неналежної якості термін усунення Учасником становить 1 (один) день з моменту отримання повідомлення від Замовника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист).» надати гарантійний лист про термін усунення товару неналежної якості. 2. На вимогу п.3 Розділу 5 ТД «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, Довідка/ довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» надати довідку з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах 3. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника.» надати скановану копію аналогічного договору 4. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника. Оригінал позитивного листа-відгука, виданий колишнім Замовником не раніше опублікування оголошення про проведення відкритих торгів та повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, код предмета закупівлі за ДК 021:2015.» надати довідку відгук від підприємства Замовника за аналогічним договором. 5. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З метою підтвердження інформації про наявність приміщення, учасник надає підтверджувальний документ на право власності чи користування (оренди) приміщення.» надати підтверджуючі документи на право власності чи користування (оренди) приміщення. 6. На вимогу Додатку 3 ТД «Лист-гарантію у довільній формі, про те, що учасник на вимогу Замовника зобов’язується надати зразки заявленої ними продукції на етапі кваліфікації до моменту визначення учасника переможцем спрощеної закупівлі. Вимога від Замовника на надання зразків продукції надсилається на електрону пошту Учасника, яка вказана у складі пропозиції. Наявність наданої продукції повинна бути забезпечена на протязі 1-го дня на складі замовника м. Кам’янське вулиця Макіївська, 1-а. Така продукція надається на поворотній основі. За результатами даної перевірки складається Акт відповідності якості наданої продукції до вимог вказаних в оголошені на проведення спрощеної закупівлі. На основі даного Акту відповідності, буде прийнято рішення про укладання договору або дискваліфікації.» надати гарантійний лист, щодо надання зразків заявленої продукції. 7. На вимогу Додатку 3 ТД «Строк поставки: На протязі 1 дня після заявки замовника. Здатність постачальника виконати цю вимогу підтверджується відповідним гарантійним листом, наданим Учасником у складі пропозиції.» надати гарантійний лист, щодо надання послуги протягом одного дня після звернення Замовника. 8. На вимогу Додатку 3 ТД «Умови поставки: До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування. Лист гарантія від Учасника про здатність поставити товар Замовнику в малій кількості. До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування та розвантаження» надати лист гарантію, щодо поставки товару в малій кількості. 2. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа РУДКІВСЬКА Аліна

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-08-23, 14:35:32

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "СТРЕЛЬНІКОВА АННА ГЕННАДІЇВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 497 150,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 497 150,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
g08230698.zip, банківська гарантія.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "КРАВЧЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 819 750,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 819 750,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Підписаний G0823-0641-GL_tender.pdf, банківська гарантія.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-08-2023, 20:34:12
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-08-2023, 15:30:27
Експортовано:01-08-2023, 15:33:10
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Кріпильні деталі (за ДК 021:2015 код 44530000-4 Кріпильні деталі)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 гривень (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосувуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою , наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 7 до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування — для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом (договір подається учасником у сканованому вигляді разом із тендерним забезпеченням), не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є додатком 7 до тендерної документації; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Разом з електронною банківською гарантією Учасник повинен надати сканований оригінал або копію ліцензії, виданої банку, сканований оригінал або копію документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, зазначені скановані оригінали або копії повинні бути скріплені кваліфікованим електронним підписом особи, уповноваженої на підписання/ завіряння даних банківських документів. Забезпечення тендерної пропозиції повинно бути покритим (покрита — гарантія видається за умови перерахування принципалом відповідного грошового забезпечення на рахунок покриття). Покриття підтверджується учасником документально. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" Місцезнаходження Замовника: 51931,Україна, Дніпропетровська обл., м.Кам`янське, вул. Героїв Рятувальників,19, тел.. 067 631 80 32 Код ЄДРПОУ: 42983447 МФО 305482 р/р UA983054820000026009300844985 Банк Замовника: АТ «Ощадбанк» м. Дніпро
Статус: Активна
Дата створення: 01-08-2023, 15:30:25
Способи підтвердження:
Документ
банківська гарантія. , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50 000,00 гривень (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: повинно перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосувуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою , наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" Місцезнаходження Замовника: 51931,Україна, Дніпропетровська обл., м.Кам`янське, вул. Героїв Рятувальників,19, тел.. 067 631 80 32 Код ЄДРПОУ: 42983447 МФО 305482 р/р UA983054820000026009300844985 Банк Замовника: АТ «Ощадбанк» м. Дніпро
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ