Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 884 083,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 840,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 50 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТРАНСПОРТ" |
| ЄДРПОУ: | 42983447 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аліна Рудківська |
| Телефон: | +380966408208 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам’янське, вул. Героїв Рятувальників, буд.19 |
3 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "СТРЕЛЬНІКОВА АННА ГЕННАДІЇВНА" (код 3067500866) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Кріпильні деталі (за ДК 021:2015 код 44530000-4 Кріпильні деталі)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-08-01-008908-a. 1. Під час розгляду першого питання порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (перелік виявлених порушень та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності) та інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей., а саме: 1. На вимогу пп.6.3 п.6 Розділу 3 ТД «Учасник повинен поставити Товар (надати послуги, виконати роботи), якість якого/(-их) відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі поставки товару (надання послуг, виконання робіт) неналежної якості термін усунення Учасником становить 1 (один) день з моменту отримання повідомлення від Замовника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист).» учасник не надав гарантійний лист про термін усунення товару неналежної якості. 2. На вимогу п.3 Розділу 5 ТД «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, Довідка/ довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» Учасник не надав довідку з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах 3. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника.» учасник не надав скановану копію аналогічного договору 4. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника. Оригінал позитивного листа-відгука, виданий колишнім Замовником не раніше опублікування оголошення про проведення відкритих торгів та повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, код предмета закупівлі за ДК 021:2015.» учасник не надав довідку відгук від підприємства Замовника за аналогічним договором. 5. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З метою підтвердження інформації про наявність приміщення, учасник надає підтверджувальний документ на право власності чи користування (оренди) приміщення.» учасник не надав підтверджуючі документи на право власності чи користування (оренди) приміщення. 6. На вимогу Додатку 3 ТД «Лист-гарантію у довільній формі, про те, що учасник на вимогу Замовника зобов’язується надати зразки заявленої ними продукції на етапі кваліфікації до моменту визначення учасника переможцем спрощеної закупівлі. Вимога від Замовника на надання зразків продукції надсилається на електрону пошту Учасника, яка вказана у складі пропозиції. Наявність наданої продукції повинна бути забезпечена на протязі 1-го дня на складі замовника м. Кам’янське вулиця Макіївська, 1-а. Така продукція надається на поворотній основі. За результатами даної перевірки складається Акт відповідності якості наданої продукції до вимог вказаних в оголошені на проведення спрощеної закупівлі. На основі даного Акту відповідності, буде прийнято рішення про укладання договору або дискваліфікації.» учасник не надав гарантійний лист, щодо надання зразків заявленої продукції. 7. На вимогу Додатку 3 ТД «Строк поставки: На протязі 1 дня після заявки замовника. Здатність постачальника виконати цю вимогу підтверджується відповідним гарантійним листом, наданим Учасником у складі пропозиції.» учасник не надав гарантійний лист, щодо надання послуги протягом одного дня після звернення Замовника. 8. На вимогу Додатку 3 ТД «Умови поставки: До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування. Лист гарантія від Учасника про здатність поставити товар Замовнику в малій кількості. До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування та розвантаження» учасник не надав лист гарантію, щодо поставки товару в малій кількості. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями) (Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей): 1. На вимогу пп.6.3 п.6 Розділу 3 ТД «Учасник повинен поставити Товар (надати послуги, виконати роботи), якість якого/(-их) відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі поставки товару (надання послуг, виконання робіт) неналежної якості термін усунення Учасником становить 1 (один) день з моменту отримання повідомлення від Замовника (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист).» надати гарантійний лист про термін усунення товару неналежної якості. 2. На вимогу п.3 Розділу 5 ТД «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, Довідка/ довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» надати довідку з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах 3. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника.» надати скановану копію аналогічного договору 4. На вимогу пп.1.1. п.1 Додатку 2 ТД «1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів) згідно ДК 021:2015. Скановану копію аналогічного договору, а також довідку-відгук від підприємства Замовника. Оригінал позитивного листа-відгука, виданий колишнім Замовником не раніше опублікування оголошення про проведення відкритих торгів та повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, код предмета закупівлі за ДК 021:2015.» надати довідку відгук від підприємства Замовника за аналогічним договором. 5. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатку 2 ТД «1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. З метою підтвердження інформації про наявність приміщення, учасник надає підтверджувальний документ на право власності чи користування (оренди) приміщення.» надати підтверджуючі документи на право власності чи користування (оренди) приміщення. 6. На вимогу Додатку 3 ТД «Лист-гарантію у довільній формі, про те, що учасник на вимогу Замовника зобов’язується надати зразки заявленої ними продукції на етапі кваліфікації до моменту визначення учасника переможцем спрощеної закупівлі. Вимога від Замовника на надання зразків продукції надсилається на електрону пошту Учасника, яка вказана у складі пропозиції. Наявність наданої продукції повинна бути забезпечена на протязі 1-го дня на складі замовника м. Кам’янське вулиця Макіївська, 1-а. Така продукція надається на поворотній основі. За результатами даної перевірки складається Акт відповідності якості наданої продукції до вимог вказаних в оголошені на проведення спрощеної закупівлі. На основі даного Акту відповідності, буде прийнято рішення про укладання договору або дискваліфікації.» надати гарантійний лист, щодо надання зразків заявленої продукції. 7. На вимогу Додатку 3 ТД «Строк поставки: На протязі 1 дня після заявки замовника. Здатність постачальника виконати цю вимогу підтверджується відповідним гарантійним листом, наданим Учасником у складі пропозиції.» надати гарантійний лист, щодо надання послуги протягом одного дня після звернення Замовника. 8. На вимогу Додатку 3 ТД «Умови поставки: До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування. Лист гарантія від Учасника про здатність поставити товар Замовнику в малій кількості. До вартості Товару повинні бути включені витрати на його пакування, транспортування та розвантаження» надати лист гарантію, щодо поставки товару в малій кількості. 2. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа РУДКІВСЬКА Аліна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.