Період оскарження умов закупівлі - по 03-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-08-2023, 00:00
Конструкційні матеріали. Код ДК 021:2015 - 44110000-4. Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місцезнаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", закупівля металочерепиці у кількості - 1120 м кв. (код ДК 021:2015 - 44112500-3).Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Місце поставки: 42001, м. Ромни, Сумська обл., вул. Рятувальників, 64.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 291 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 912,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ |
ЄДРПОУ: | 33219415 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Кирпань |
Телефон: | +380544871050 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42001, Україна, Сумська область,м. Ромни, вул. Маяковського, 64 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей : 1. перелік виявлених невідповідностей: - У відомостях про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі замість назви предмету закупівлі «Конструкційні матеріали» по аналогічному договору № 51/6 від 13.10.22 зазначено назву предмету закупівлю « Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі» а також не зазначено кількість предмету за аналогічним договором, (не відповідає вимогам додатку №2 та №8 тендерної документації на закупівлю Конструкційних матеріалів (надалі ТД); - Учасник не надав довідку в довільної форми про відсутність підстав для відхилення відповідно до абзацу 8 частини 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 ( не відповідає вимогам частини 11 пп. 1.1. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД). 2. Документи, які повинен надати учасник для усунення невідповідностей: - Учасник повинен надати відомості про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) щодо предмету закупівлі які містять назву предмету закупівлі відповідно до аналогічного договору № 51/6 від 13.10.22, а також де зазначено кількість предмету закупівлі за аналогічним договором, (вимоги додатку №2 та №8 ТД); - Учасник повинен надати довідку в довільної форми про відсутність підстав для відхилення відповідно до абзацу 8 частини 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (вимоги частини 11 пп. 1.1. пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.