Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 695 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 954,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03343947 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ареф'єва Ірина Михайлівна |
| Телефон: | 380962255190 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 67 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей - невідповідність встановленим замовником в документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі згідно з п.1 Додатку 1 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності відповідно пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації вимагалось: Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір слід розуміти виконаний договір згідно предмета закупівлі . 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - згідно пункту 1 додатку 1 до Тендерної документації вимагалось : 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір слід розуміти виконаний договір згідно предмета закупівлі . 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. - у складі пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА ПЛАСТ" завантажено файл 09 серпня 2023 09:59 Кваліфікаційні критерії Додаток 1.rar де міститься інформація про виконання аналогічного договору а саме : Договір №13/07-1 від 13.07.2023р., Додаткова угода від 13.07.2023 року де зазначено термін дії до 31.12.2023 року, видаткові накладні №125 від13.07.2023р., №143 від21.07.2023р, лист відгук №24/07-1 від 21.07.2023 року. Разом з тим наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання. Просимо виправити невідповідність та надати відповідні документи. Увага! Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.