Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
1 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п. 6.5 Додатку 3 тендерної документації учаснику необхідно надати в складі пропозиції Декларацію про відповідність на двері автоматичні. Учасником, до процедури закупівлі завантажено електронний файл «2.pdf» декларацію про відповідність дверей автоматичних з терміном дії декларації до 28.06.2023. Таким чином, учаснику необхідно надати декларацію про відповідність на двері автоматичні яка чинна на час подання тендерних пропозицій по вказаній процедурі закупівлі. Крім того, відповідно до п.1.1 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника (за її наявності), з зазначенням кількості аналогічних договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, ПІБ керівників, сум договорів та стану їх виконання, в тому числі, своєчасності виконання цих договорів, які були укладені у 2020 - 2022 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше двох виконаних договорів), що вказані в Довідці, та оригіналами чи копіями відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів. Учасником, процедури закупівлі завантажено електронний файл «Довідка про аналогічні договори.PDF». При цьому, учасником у вищевказаній довідці не вказано ПІБ керівників, сум договорів та стану їх виконання. Крім того, у вище вказаній довідці вказано про виконання аналогічного договору з Датинським ліцеєм Велимченської сільської ради Ковельського району Волинської області від 25.11.2021 №80. Однак, на виконання п.1.1 Додатку 1 тендерної документації учасник не надав копію вказаного договору. Таким чином, учаснику необхідно завантажити копію договору укладено між ТОВ "Атлант Плюс" та Датинським ліцеєм Велимченської сільської ради Ковельського району Волинської області від 25.11.2021 №80. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.