Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 125 160,53 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 251,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Карапка Олена Петрівна |
| Телефон: | +380382641875 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
1 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 10.06.2021 №202, та з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.22 р. № 1178 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Відповідно до п. 43 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно при розгляді тендерної пропозиції ФОП "ГЕРУС НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" (Код ЄДРПОУ 2487212374, за адресую: вул.Петра Волиняка, будинок 11 А, Звягельський р-н, місто Звягель, Житомирська область, Україна, 11700), процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 – Конструкційні матеріали (номенклатурна позиція: 44113120-2 Тротуарна плитка), «Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: Тактильна плитка бетонна «Конус» 300*300*60 мм (жовта)», очікувана вартість – 125160.53 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-07-18-010047-a, виявлено підстави для виставлення вимоги про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції відповідно до п. 43 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме в поданій тендерній пропозиції ФОП "ГЕРУС НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" (Код ЄДРПОУ 2487212374, за адресую: вул.Петра Волиняка, будинок 11 А, Звягельський р-н, місто Звягель, Житомирська область, Україна, 11700), ФОП "ГЕРУС НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" (Код ЄДРПОУ 2487212374, за адресую: вул.Петра Волиняка, будинок 11 А, Звягельський р-н, місто Звягель, Житомирська область, Україна, 11700), відсутня інформація та/або документи, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною пропозицією: 1. Оформити «Лист –згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника» відповідно до вимог визначених в Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій», а саме: «В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).»; З метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції учаснику ФОП "ГЕРУС НАДІЯ МИХАЙЛІВНА" (Код ЄДРПОУ 2487212374, за адресую: вул.Петра Волиняка, будинок 11 А, Звягельський р-н, місто Звягель, Житомирська область, Україна, 11700), поданих у складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 – Конструкційні матеріали (номенклатурна позиція: 44113120-2 Тротуарна плитка), «Матеріали для експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства: Тактильна плитка бетонна «Конус» 300*300*60 мм (жовта)», очікувана вартість – 125160.53 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі - UA-2023-0207-18-010047-a необхідно надати наступні документи: 1. Лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що вповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Відповідно до п. 43 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022р. «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.