Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 296 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 480,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління міжнародного співробітництва та інновацій Ужгородської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 42839363 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна Делеган |
| Телефон: | +380502666659 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, пл. Поштова, буд. 3 |
4 |
Під час розгляду пропозиції виявлено наступні невідповідності, зокрема: Не надано скан-копію проекту договору п.12 Додатку 4; Не надано лист-гарантію згідно п.10 Додатку 4; Не підтверджено відсутність підстав передбач абз.14 пункту 47 Особливостей (Додаток 3 ТД); В тех завданні не зазначено марку та модель кожної складової (сонячні панелі та акумул. тощо) додаток 5 ТД. Враховуючи зазначене, просимо протягом 24 год. привести у відповідність до ТД подану Вами пропозицію (п.10, п.12 Додатку 4; Додаток 3 щодо абз.14 п.47 Особливостей та Додаток 5 Тех завдання ), а саме: подати в ел. системі скан-копії проекту договору, лист-гарантію щодо спеціальних економ та інших обмежувальних заходів, довідку у довільній формі щодо відстутності відповідних підстав встановлених в абз.14 п.47 Особливостей, оновлену тех специфікацію у ввідповідності до додатку 5 ТД. (із зазначенням марки та моделі сонячної панелі, акум, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.