Період оскарження умов закупівлі - по 24-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-07-2023, 00:00
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 222 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 220,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081195 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://railway.lviv.ua/ |
| Контактна особа: | Стойко Оксана Богданівна |
| Телефон: | 380322261980 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79007, Україна, Львівська область,Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей на закупівлю наступного: Підшипники, код ДК 021:2015 - 44440000-6 (Вальниці), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на вебпорталі Уповноваженого органу: UA-2023-07-11-006589-a. Пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АМБ Технолоджи", була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" із змінами (далі - Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В складі пропозиції учасника містяться документи, а саме: ДСТУ ГОСТ 520:2014 та документ про умовний код підприємства, викладені іноземною мовою і не містять перекладу на українську мову, що суперечить умовам п.1.7 розділу І тендерної документації. В складі пропозиції учасника відсутня довідка (в довільній формі) про відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пунктом 47 Особливостей або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у відкритих торгах, що суперечить умовам п.8 додатку 3 тендерної документації. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Дата та номер прийняття рішення про усунення невідповідностей: протокол № УО-5/1 від 04.08.2023.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.