Період оскарження умов закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-07-2023, 00:00
Туалетна кабіна мобільна (біотуалет), відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 03351898 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://katp1628.com/ |
| Контактна особа: | Левуцька Світлана Федорівна |
| Телефон: | 0536758545 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 39617 , Україна, Полтавська область,Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75 |
0 |
Протокольне рішення № 553 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УТД СТАНДАРТ» від 19 липня 2023 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УТД СТАНДАРТ», яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Конструкції та їх частини» (код 44210000-5 за ДК 021:2015) (туалетна кабіна мобільна, відповідний код 44211100-3), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-07-07-010426-а, виявила невідповідність в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав протокол (виписку з протоколу, рішення тощо) засновників (власників, учасників тощо), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій треба зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності у учасника, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, чи ліцензію або документ дозвільного характеру. 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документ стосовно відомостей про учасника, але не зазначив в ньому систему оподаткування. 4. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав копію Договору № 0308/22 від 10 серпня 2022 року, але не засвідчив її підписом та печаткою. 5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав копію Додаткової угоди №1 до договору № 241001/22 від 24.10.2022 року, але не засвідчив її підписом та печаткою. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджуються: - для юридичної особи Протоколом (випискою з протоколу, рішенням тощо) засновників (власників, учасників тощо) та наказом про призначення на посаду, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом та наказ на призначення, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору (Учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії або оригінали відповідних документів). У разі якщо повноваження посадової особи або представника Учасника визначені довіреністю (дорученням), Учасник подає у складі тендерної пропозиції копії(-ю) або оригінал(-ли) документів(-у) на особу, яка надала (підписала) довіреність або доручення (виписку з протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію протоколу засновників (загальних зборів) та копію наказу про призначення). 2. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 7. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності у Учасника, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3. Додаток 3 до тендерної документації. Інші документи. 4. Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі його укладання; г) інформація про систему оподаткування. 4. Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції учасника та видані йому в оригіналі, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії з оригіналу документу. Документи, видані учаснику у вигляді копії, надаються учасником у вигляді сканованої копії з копії такого документу, засвідченого підписом та печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства) учасника. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати оригінал або копію протоколу (виписку з протоколу, рішення тощо) засновників (власників, учасників тощо), що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору. 2. Надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності у Учасника, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3. Надати довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі його укладання; г) інформація про систему оподаткування. 4. Надати оригінал або копію Договору № 0308/22 від 10 серпня 2022 року, засвідчену підписом та печаткою учасника. 5. Надати оригінал або копію Додаткової угоди №1 до договору № 241001/22 від 24.10.2022 року, засвідчену підписом та печаткою учасника. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.