Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 110 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 550,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Могилів-Подільської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02141578 Досьє YouControl |
Сайт: | https://uompmr.wixsite.com/uompmr |
Контактна особа: | Юлія Пустовіт |
Телефон: | +380433762627 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 24000, Україна, Вінницька область,м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЛИТВИНЕНКО ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА поданої на процедуру закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 44110000-4 – Конструкційні матеріали (Конструкційні матеріали), № UA-2023-07-05-014293-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: в наданій сканкопії Видаткової накладної №219 від 07.07.2022 року не міститься підпис Отримувача товару, що не відповідає ч.2, статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України" №996-XIV від 16.07.1999 року (із змінами та доповненнями); не завантажено Видаткову накладну до Договору №102 від 20.02.2023 року. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії» до Тендерної документації. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправити дані недоліки – додати сканкопію Видаткової накладної №219 від 07.07.2022 року, яка підписана Отримувачем товару; додати сканкопію Видаткової накладної до Договору №102 від 20.02.2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.