Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Інструменти для виготовлення та обробки ювелірних виробів: пилки для лобзика по металу, бор посадковий (d - 1,5; 2,0; 2,5; 3,0; 4,0; 5,0 мм), бор – краузе (d - 1,0; 1,2 мм), шкурка абразивна (P600, P800, P1200, P2500), дискотримачі на насадки для бормашини (2,35 мм послений з винтом і пластиковою прокладкою), свердла (HSS, діаметром від 0,5 до 3,0 мм), волосяна щітка 6-рядна, полірувальна щітка, мусліновий диск (жовта пропитка - для початкової стадії полірування; біла пропитка – для фінішної поліровки), полірувальні насадки для бормашини каучукові та силіконові (голубі, рожеві), паста полірувальна Dialux (червона, синя), диск войлочний (d – 100 мм, товщина 20 мм, середній), диск бавовняний (d – 150 мм, товщина 20 мм, тонкий), припій 70%
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 87 848,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 878,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж артдизайну" |
| ЄДРПОУ: | 02544336 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ткаченко Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380445024161 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03134, Україна, Київська область,Київ, вул. Івана Дзюби, буд. 13 |
3 |
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: 1. Не надано документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; 2. Не надано документального підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; 3. Не надано ліцензії або пояснювальний лист, якщо ліцензія непередбачена чинним законодавством; 4. Не надано Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань; 5. Не надано копії паспорта та ідентифікаційного коду; 6. Не надано довідка в довільній формі про наявність (відсутність) заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів); 7. Не надано контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, телефону, місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); 8. Не надано Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників або копія наказу про призначення, та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників та копія наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення); 9. Не надано лист – згода в довільній формі, підписаний уповноваженою особою з основними умовами договору, проект якого наведено в додатку 4 до тендерної документації, заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проект договору; 10. Не надано гарантійний лист за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника торгів (в разі її використання) про те, що товар новий та такий, що не перебував в експлуатації; 11. Не надано гарантійний лист за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника торгів (в разі її використання) про те, що поставка товару здійснюватиметься транспортом та за рахунок постачальника, навантаження-розвантаження товару за рахунок постачальника; 12. Не надано копія довідки з банку у якому обслуговується учасник про відкриття рахунку та відсутність простроченої заборгованості за кредитами станом на 2023 рік. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; 2. Документальне підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; 3. Ліцензії або пояснювальний лист, якщо ліцензія непередбачена чинним законодавством; 4. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань; 5. Копії паспорта та ідентифікаційного коду; 6. Довідка в довільній формі про наявність (відсутність) заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів); 7. Контактні дані учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, телефону, місцезнаходження, поштової адреси, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон); 8. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників або копія наказу про призначення, та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників та копія наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення); 9. Лист – згода в довільній формі, підписаний уповноваженою особою з основними умовами договору, проект якого наведено в додатку 4 до тендерної документації, заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проект договору; 10. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника торгів (в разі її використання) про те, що товар новий та такий, що не перебував в експлуатації; 11. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника торгів (в разі її використання) про те, що поставка товару здійснюватиметься транспортом та за рахунок постачальника, навантаження-розвантаження товару за рахунок постачальника; 12. Копія довідки з банку у якому обслуговується учасник про відкриття рахунку та відсутність простроченої заборгованості за кредитами станом на 2023 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.