Період оскарження умов закупівлі - по 30-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-06-2023, 00:00
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 383 363,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 916,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 150 000,00 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22800735 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Зозуля |
| Телефон: | +380472395577 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 18002, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Вироби з дроту (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44310000-6 Вироби з дроту), учасника торгів – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАННИК ІРИНА ЮРІЇВНА (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до підпункту 5.1.1.1. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан; документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)); документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці в довільній формі, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням) (договір оренди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка вих. №5 від 27.06.2023 р. (файл «Довідка про обладнання.pdf.p7s»), по змісту якої міститься інформація про склад: Позиція 2 (найменування обладнання, МТБ – склад; власне/орендоване тощо – орендоване; кількість одиниць – 1; технічний стан – задовільний). На підтвердження права користування складом, згідно позиції 2, Учасником надано pdf документ «договір оренди складу.pdf.p7s», який містить Договір суборенди не житлового приміщення № 3/11 від 03 листопада 2014 року, укладений на 10 років та нотаріально не посвідчений, згідно чинного законодавства. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці в довільній формі, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням) (договір оренди тощо). 2. Відповідно до пункту 6.4. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 6.4. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1) найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2) найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3) інформація про підприємство-виробника, країна походження товару та рік виготовлення товару;* 4) висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. * зазначається найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ (у разі якщо виробник є ризидентом) підприємства-виробника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Таблиця відповідності.pdf.p7s», проте у таблиці відповідності міститься інформація, в який допущені технічні помилки, а саме: код ЄДРПОУ ТОВ «Гефест-СВ» за пп. 29-37; юридичний адрес ТОВ «МЕТИЗ БРОВАРИ». Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: 6.4. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1) найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2) найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3) інформація про підприємство-виробника, країна походження товару та рік виготовлення товару;* 4) висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. * зазначається найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ (у разі якщо виробник є ризидентом) підприємства-виробника.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Вироби з дроту (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44310000-6 Вироби з дроту), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НПП «ІСТ-ПРОМ» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пунктів 1.8. - 1.10. Глави 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Розділу І «Загальні положення» тендерної документації, передбачено: 1.8. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер; - інформація, щодо реєстрація місця проживання. 1.9. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.10. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано pdf документ «Наказ протокол», який містить персональні дані Фатаєва Рустама Миколайовича, проте не надано згоду на обробку персональних даних вище зазначеної особи. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до пунктів 1.7. Глави 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 1.7. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Такі скан-копії повинні бути створені шляхом сканування документів на сканері у кольоровому зображенні. Якщо учасником завантажується в електронну систему закупівель кольорова скан-копія з оригіналу документа то така скан-копія не потребує завірення учасником, якщо ж учасник завантажує чорно-білу скан-копію документа або скан-копію з ксерокопії документа (надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо), то такі документи мають бути засвідчені (кожен документ окремо), відповідно до вимог п. 1.8 цього Розділу. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог передбачених ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (окрім документів прийнятих до введення в дію даного ДСТУ) та з обов’язковим дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. 1.8. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документи «Наказ протокол», «Сертификат ч4», «Сертификат ч3», «Сертификат ч5», «Сертификат ч.1», «Сертификат ч2», «Статут», «Фін. звіт НПП ІСТ-ПРОМ 2022р.» скан-копії з ксерокопії документів, проте такі документи не містить електронного підпису, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: документи (матеріали та інформація) скан-копію з ксерокопії надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". 3. Відповідно до пункту 1.4. Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». У разі якщо уповноважена (уповноважені) особа (особи), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноважена особа на підписання договору про закупівлю, кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) не є громадянином України учасником надається сканована копія паспорту/закордонного паспорту/ іншого документа що підтверджує громадянство іншої держави, передбаченого законодавством такої держави, для таких осіб. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Паспорт Андрос 1-16», який містить паспорт Андросова Артема Вікторовича, проте паспорт наданий в неповному об’ємі, а саме відсутні сторінки 14-15 та надано pdf документ «Паспорт Григорьев», який містить паспорт Грігор'єва Сергія Валерійовича, проте паспорт наданий в неповному об’ємі, а саме відсутні сторінки 6-11, 14-16. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: учасником надається копія паспорту кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». 4. Відповідно до підпункту 1.4.2.1. пункту 1.4.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 1.4.2. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1.4.2.1. Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Цінова пропозиція», проте не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 5. Згідно підпункту 1.4.2. пункту Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає:1.4.2.2. довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1) повна та скорочена назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7) код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Відомості», проте надана довідка не містить інформації: статус платника податку. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати наступні документи: довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1) повна та скорочена назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7) код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. 6. Відповідно до пунктів 2.3. Глави ІІ «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 2.3. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог цієї тендерної документації та Особливостей. 2.4. Банківська гарантія повинна бути підтверджена наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): 2.4.2. Копія документів, що підтверджують повноваження відповідної посадової (службової) особи банку на право підпису банківської гарантії, довідки, виписки на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладено на файл гарантії, довідки, виписки. Повноваження особи, яка підписує кваліфікованим електронним підписом банківську гарантію, довідку, виписку повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); 2.4.3. довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; 2.4.4. документом, завіреним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. 2.12. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється замовником. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного та безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги замовника (Бенефіціара) про сплату суми гарантії та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно пункту 3.2. Розділу ІІІ цієї тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, ніж ті що передбачені Наказом. У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Довідка покриття № 2600-23», проте надана довідка не містить інформації: умови видачі гарантії. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, який повинен бути завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: виписку, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, а саме: у випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: - довідку, виданою банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 2.5. цього Розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; - документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії; - у випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі тендерної пропозиції. 7. Відповідно до підпункту 5.1.1.1. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: 5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.1. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан; документи, що підтверджують наявність в учасника транспортного засобу (засобів), яким буде здійснюватися постачання товару (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом (договір оренди тощо)); документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці в довільній формі, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням) (договір оренди тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Додаток № 5 - Договір оренди 01012018-3 від 01.01.2018р.», який містить Договір оренди приміщення, по змісту якого міститься інформація, що Договір діє до 31.12.2018 року, та змістом Договору передбачено «3.3 Строк оренди може бути скорочений та/або встановлений більшою тривалістю тільки за взаємною згодою сторін, яка складається в письмовій формі у вигляді додаткової угоди, яка підписується представниками обох сторін та є невід’ємною частиною даного Договору.», про те Учасником не надано документів на підтвердження строку дії Договору. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: документи, що підтверджують наявність в учасника складу, інформація щодо якого надавалася у Довідці в довільній формі, а саме копії документів, що підтверджують право власності на об’єкт де знаходиться склад (виробниче приміщення) або копії документів, що підтверджують право користування складом (виробничим приміщенням) (договір оренди тощо). 8. Відповідно до підпункту 5.1.1.2. пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 5.1.1.2. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка має містити наступні відомості: № з/п, Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента; аналогічний договір, зазначений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); первинні документи, що підтверджують факт поставки товару згідно аналогічного договору, наданого у складі пропозиції та інформація щодо якого міститься у довідці (накладна, акт тощо); позитивний відгук від замовника згідно виконання/часткового виконання аналогічного договору копія якого надана у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору.(За умови надання копії аналогічного договору з ПАТ «Черкасиобленерго» - відгук та копії первинних документів подавати не потрібно). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Аналогічні договори», який містить Довідку про наявність аналогічного договору, проте у довідці невірно зазначений предмет договору, згідно наданого аналогічного договору (pdf документ «НДВ-107»). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: 5.1.1.2. довідка в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка має містити наступні відомості: Назва контрагента, з яким укладено договір, Предмет договору, Стан виконання договору (виконано/частково виконано), Номер та дата договору, Телефон, e-mail відповідальної особи контрагента. • аналогічний договір, зазначений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 9. Відповідно до пункту 6.4. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено: Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1) найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2) найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3) інформація про підприємство-виробника, країна походження товару та рік виготовлення товару;* 4) висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. * зазначається найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ (у разі якщо виробник є ризидентом) підприємства-виробника. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Таблиця відповідності», який містить таблицю відповідності, проте у таблиці відповідності відсутня інформація, щодо місця знаходження виробника. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: 6.4. Відповідність, запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації, повинна бути відображена таблицею відповідності, яка повинна містити: 1) найменування товару та вимоги Замовника відповідно до ТД; 2) найменування та параметри запропонованого Учасниками товару; 3) інформація про підприємство-виробника, країна походження товару та рік виготовлення товару;* 4) висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них. * зазначається найменування, місце знаходження, код ЄДРПОУ (у разі якщо виробник є ризидентом) підприємства-виробника. 10. Відповідно до пункту 4.4 Глави 4 «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, передбачено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником, у складі тендерної пропозиції, не наданий заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.