Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 0d59da4deafe46cc866ab5a6b271c5f1
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 760 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП ""Луцькводоканал"" |
| ЄДРПОУ: | 03339489 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://Vd.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Анатолій Мосійчук |
| Телефон: | +380332284047 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
6 |
ПРОТОКОЛ № 51 уповноваженої особи з публічних закупівель Час 13:00 год. 20.06.2023р. ПОРЯДОК ДЕННИЙ : Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджена Наказом Комунального підприємства «Луцькводоканал» від 4 січня 2022 року №2 за результатами проведеної процедури закупівлі: Метизи в асортименті; 44530000-4 Кріпильні деталі, ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ВИРІШИВ: 1. Розглянувши документи, які були завантажені Учасником - ТОВ "УА МАКС ТРЕЙДИНГ" у складі пропозиції в електронній системі закупівель в порядку, передбаченому нормами чинного законодавства було встановлено, що пропозиція ТОВ "УА МАКС ТРЕЙДИНГ" містиь наступну невідповідність, а саме: так відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: 1) копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників; 2) копію витягу з реєстру платників податку - для учасника, який є платником податку на додану вартість, завірену печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку, завірену печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, не більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, яка надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною; Учасником в складі тендерної пропозиції не було надано жодного з перелічених документів. 2. Відповідно до п.40 Особливостей Ухвалив рішення розмістити в електронній системі закупівель повідомлення Учаснику ТОВ "УА МАКС ТРЕЙДИНГ" з вимогою про усунення невідповідності в інформації наданій в складі тендерної пропозиції. 3. Вирішив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій Учасника ТОВ "УА МАКС ТРЕЙДИНГ", розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Уповноважена особа з публічних закупівель Мосійчук А.Ф.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.