Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-06-2023, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: інженер УВТК – Заремська Людмила Володимирівна, тел.: 05136 (4-40-82), e-mail: [email protected]
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 717 508,01 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
Телефон: | +380513641164 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
0 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" на закупівлю товарі за темою: код CPV 44170000-2 по ДК 021:2015 - Плити, листи, стрічка та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Прокат листовий) РПЗ – 2023 № 9.331 (UA-P-2023-04-03-002318-b Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-08-011342-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" в «Спрощеній технічній специфікації на закупівлю товару - код CPV 44170000-2 по ДК 021:2015 - Плити, листи, стрічка та фольга, пов'язані з конструкційними матеріалами (Прокат листовий)» по позиціях 1-6 вказав ДСТУ 2834-94 (ГОСТ 16523-97) ТУ У14-4-458-99, по позиції 10 вказав ДСТУ4484/ГОСТ535-2005 який відмінний замовленому по позиціях 1-6 - ДСТУ 8540:2015 ; по позиції 10 - ДСТУ 4747:2006, проте не надав порівняльну таблицю у форматі pdf, в якій вказані всі технічні характеристики товару у відповідності до замовленого товару. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП" не надав файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 4 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.8 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати порівняльну таблицю у форматі pdf, в якій вказані всі технічні характеристики товару у відповідності до замовленого товару. Відповідно до вимог п.4 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник повинен надати файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 4 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Порівняльну таблицю у форматі pdf, в якій вказані всі технічні характеристики товару у відповідності до замовленого товару. Надати файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 4 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Начальник УВТК Олексій КУЗЬМЕНКО Рішення прийняте на засіданні УО від 03.07.2023 №435
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.