Період оскарження умов закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-06-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 465 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 44 650,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
1 |
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-06-08-007912-a - Вироби з дроту для ремонту рухомого складу (код ДК 021:2015 – 44310000-6 - Вироби з дроту) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 5 пункту 4 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати «… заповнений (без цінових показників) проєкт договору зі сторони учасника». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано проект договору (файл – Додаток 4 до ТД.pdf) заповнений не в повній мірі, як того вимагає тендерна документація. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнений (без цінових показників) проєкт договору зі сторони учасника в повній мірі. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРМАРКЕТ+" UA-2023-06-08-007912-a - Частини Вироби з дроту для ремонту рухомого складу (код ДК 021:2015 – 44310000-6 - Вироби з дроту).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, постала необхідність відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2023-06-08-007912-a - Вироби з дроту для ремонту рухомого складу (код ДК 021:2015 – 44310000-6 - Вироби з дроту) та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених пунктом 50 Особливостей. ВИРІШИВ: 1. Відмінити тендер UA-2023-06-08-007912-a - Вироби з дроту для ремонту рухомого складу (код ДК 021:2015 – 44310000-6 - Вироби з дроту) з підстави, що передбачена згідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну тендеру з урахуванням вимог пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-07-2023, 00:02
Період оскарження:
з 11-07-2023, 15:45 по 22-07-2023, 00:00
Документи: