Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 0a36dc5a383945b9a6c1069fee08e543
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 266 834,33 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 334,17 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олена Соловар |
Телефон: | +380443634333 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
1 |
Відповідно до пункту 43 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ “НАДІЙНИЙ КОМПАНЬЙОН” (код ЄДРПОУ 37403638), далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких вимагалося Тендерною документацією, а саме: - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, що вимагалося замовником у пункті 8 таблиці у додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА” Тендерної документації; - Учасником не надано всі первинні документи по аналогічному договору № 44176 від 21.02.2022, а надано лише одну видаткову накладну на суму 48 000,00 грн з ПДВ, тоді як загальна сума договору складає 92 280, 00 грн з ПДВ, що не є підтвердженням виконання Учасником договору в повному обсязі, чим не дотримано вимоги, які встановлені у додатку № 2 “КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ” Тендерної документації. Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов Тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель гарантійного листа, зміст якого визначений згідно пункту 8 таблиці у додатку № 3 “ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА” Тендерної документації та первинних документів, які підтверджують виконання аналогічного договору № 44176 від 21.02.2022 в повному обсязі на суму 92 280, 00 грн. з ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.