Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 1323be872f2b4ecc81116627f88ef607
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 161 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 805,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" |
| ЄДРПОУ: | 03338159 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Тропець |
| Телефон: | +380502648375 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36023, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2023-05-30-002814-a Шановний учасник ТОВ "ДКС ЕЛЕКТРИК" керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі -Постанова) повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) - перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника відсутній підписаний Учасником Додаток 2 до тендерної документації, а також довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором; - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп.1.1 замовником вимагалося надати шляхом завантаження до електронної системи закупівель необхідні документи, а саме: - лист в довільній формі, про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі та умовами поставки товарів, що передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, та додатково підписаний Учасником Додаток 2 до Тендерної документації; - довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором; - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель підписаний Учасником Додаток 2 до Тендерної документації та довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. 2) - перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника надано довідку №191 від 01.06.2023 р. про відсутність підстави, визначеної у абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, надана інформація не відповідає дійсному пункту Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями); - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп.1.1 замовником вимагалося надати шляхом завантаження до електронної системи закупівель необхідні документи, а саме: - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, що передбачена у Додатку 5 до Тендерної документації; - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель інформацією щодо відсутності підстав визначеної у абзаці чотирнадцятому установлена пунктом 47 Особливостей, що передбачена у Додатку 5 до Тендерної документації. 3) - перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника відсутня довідка щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, і довідка про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп.1.5 повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника закупівлі підтверджується: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель довідку щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, та довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. 4) - перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника надано довідку № 192 від 01.06.2023 року про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також Учасником на підтвердження інформації зазначеної в довідці надано виконаний договір поставки: № 275 від 02.11.2021 року, та лист відгук від замовника № 02.1-13/140 від 01.06.2023 року. На підтвердження вимоги згідно пп.1.3. надано видаткову накладну № 3005 від 30.11.2021 року до договору № 1505/1 від 15.05.2020 року на суму – 180000,00 грн. Надана видаткова накладна 3005 від 30.11.2021 року до договору № 1505/1 від 15.05.2020 року, не підтверджує виконання наданого Учасником аналогічного договору поставки № 275 від 02.11.2021 року. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – Відповідно до Додатку 1 тендерної документації встановлювалася кваліфікаційна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності кваліфікаційній вимозі Учасник повинен був надати: 1.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 1.2 – 1.4. 1.2. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог п.1.1. 1.3. Документи, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору*, який зазначений у довідці згідно вимог п.1.1., в повному обсязі (видаткові накладні або інші документи, на підставі яких здійснювались розрахунки за договором). 1.4. Схвальний лист – відгук від Замовника, з яким виконувався наданий, згідно вимог пп. 1.2., аналогічний договір*. *Під аналогічним договором розуміється договір поставки стійка вібрована СВ 95 -2. - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель видаткову накладну до договору поставки товару № 275 від 02.11.2021 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.