Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 8a4b5895368c461c9dc5923866752dff
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 21 225,60 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 106,13 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
Контактна особа: | Олена Соловар |
Телефон: | +380443634333 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
2 |
Відповідно до пункту 43 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРИНТСТАР» (код ЄДРПОУ 42745832), далі – Учасник, виявлено невідповідність в документі, що поданий учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме, документ Учасника за вих. № 02/05-23 від 26.05.2023 під назвою “ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ” не містить підпису уповноваженої особи та відтиску печатки, що є порушенням підпункту 1.2 пункту 1 розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. При цьому лист поданий у формі електронного документа без накладеного електронного підпису на цей документ, що не відповідає підпункту 1.5 пункту 1 розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов Тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель документа “ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ”, який містить підпис уповноваженої особи та відтиск печатки, або накласти на нього електронний підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.