Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 5d9acd7c220347758ae010a9ed7f175d
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 755 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 775,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04527336 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мединська Інна Володимирівна |
| Телефон: | 0484233008 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,ЮЖНЕ, пр. Григорівського Десанту, буд. 18 |
1 |
При здійснені закупівлі (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2023-05-22-012630-a), комплекту обладнання «Автономного лазне-прального модулю 2.3» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 44110000-4 «Конструкційні матеріали») було подано одну тендерну пропозицію ФОП Баранова Галина Дмитрівна, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 1972479286. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною першою статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій /пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Баранова Галина Дмитрівна, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 1972479286, було виявлено наступні невідповідності, а саме: У абзаці першому пункту 10 розділу 3 Тендерної документації зазначено: «Якщо предметом цієї закупівлі, передбачено постачання обладнання та устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар та заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування). Замовник також самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва обладнання та устаткування, постачання якого передбачається під час виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі, у переліку локалізованих товарів за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products.» При розгляді наданої документації в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Баранова Галина Дмитрівна, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 1972479286, було встановлено невідповідність в довідці № 19/05 від 29.05.2023 року, в якій учасником зазначено: «…що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого обладнання та устаткування, оскільки предмет закупівлі, постачання якого передбачається тендерною документацією, відсутній у переліку локалізаційних товарів відповідно до підпункту 1 пунктц 6-1 розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону». Однак, до складу предмету закупівлі, комплекту обладнання «Автономного лазне-прального модулю 2.3» відповідно до технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) входить обладнання та устаткування які внесені до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону. Пунктом першим розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.» Учасником, ФОП Баранова Галина Дмитрівна, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 1972479286, в довідці № 5/05 від 29.05.2023 року надана інформація не в повному обсязі, як те визначено замовником в тендерній документації. В підпункті третьому розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації зазначено: «Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) тоді надається антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації.» В тендерній пропозиції учасника відсутні будь -які документи або роз’яснення щодо відсутності такого документа, відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якою передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Баранова Галина Дмитрівна, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 1972479286, встановлено відсутність довідки в довільний формі, про погодження що формальні (несуттєві) помилки, визначені у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020р, що пов'язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Згідно з абзацом 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Баранова Галина Дмитрівна, ідентифікаційний код учасника в ЄДР 1972479286 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.