Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 6a7d23bf00454efaae0e5c3a05c7a44c
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 829 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 149,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Городоцької міської ради Хмельницької області |
| ЄДРПОУ: | 41932978 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Зьомок Наталія Володимирівна |
| Телефон: | +380686399693 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 32000, Україна, Хмельницька область,Городок, вул.Грушевського, 51 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44810000-1 «Фарби» (Фарба Емаль алкідна ПФ-115 в асортименті, Фарба Емаль алкідна ПФ-266 в асортименті, фарба водоемульсійна для внутрішніх та зовнішніх робіт)» було подано 5 (п’ять) тендерні пропозиції, а саме: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦХІМ" 2. ТОВ "ТД УКРРЕСУРС-КР" 3. ФОП Парфенюк Віктор Михайлович 4. ФОП Крамар Сергій Володимирович 5. ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.41 Особливостей замовник здійснює озгляд та оцінку тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦХІМ". Уповноважена особа розглянула тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦХІМ". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОСПЕЦХІМ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44810000-1 «Фарби» (Фарба Емаль алкідна ПФ-115 в асортименті, Фарба Емаль алкідна ПФ-266 в асортименті, фарба водоемульсійна для внутрішніх та зовнішніх робіт)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Учасник в порівняльній таблиці має зазначити характеристики продукції, яка буде постачатися Учасником, а саме: назва продукції, характеристика продукції, згідно вимог Замовника (стовбець 4 даної таблиці), найменування виробника. - Відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати гарантійний лист про заміну товару в найкоротші терміни, якщо Замовником будуть виявлені дефекти та будь-що інше, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару. - Відповідно до вимог п. 5 Додатку 2 до тендерної документації Учасник письмово підтверджує, що товари, які наведені в переліку, мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.