Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 4b5d2844d00b4b379aac31315693bb86
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 110 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
| ЄДРПОУ: | 40270150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вовчук Віталій Юрійович |
| Телефон: | 380958573950 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76006, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
5 |
Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) згідно Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 3 Додатку № 4 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію наступного змісту: «Ми, __(назва Учасника)__, гарантуємо відпуск Товару Замовнику з мінімальною кількістю - 10 (десять) тон, із можливою заявкою на відпуск Товару тільки 10 (десять) тон в один день». Учасник не надав зазначеного вище листа-гарантії. Отже, Учаснику необхідно надати лист-гарантію наступного змісту: «Ми, __(назва Учасника)__, гарантуємо відпуск Товару Замовнику з мінімальною кількістю - 10 (десять) тон, із можливою заявкою на відпуск Товару тільки 10 (десять) тон в один день». Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Товариством з обмеженою відповідальністю «РУМАТА» невідповідностей, шляхом: надання листа-гарантії наступного змісту: «Ми, __(назва Учасника)__, гарантуємо відпуск Товару Замовнику з мінімальною кількістю - 10 (десять) тон, із можливою заявкою на відпуск Товару тільки 10 (десять) тон в один день», в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.