Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
цвяхи
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 217 340,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081237 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Губаренко Вікторія |
| Телефон: | 380567931985 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ "СТАЛЬ МЕТИЗ ГРУП"Код ЄДРПОУ 43677638 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (відповідно до п.40 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»( зі змінами) 1. - Учасником надано інформаційну довідку за формою Додатку 3В,в якій вказаний гарантійний термін експлуатації 12 місяців (колонка 6), що суперечить вимогам замовника, та не відповідає визначеним у Додатку 6 – 2 роки - Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів з неповною інформацією у частині конкретного зазначення терміну початку та терміну виконання договорів, що є невиконанням вимог п.1.1 Додатку 2 тендерної документації; - Учасником не надано довідку, що учасник не є особою, до якої застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель згідно із Законом України «Про санкції», що є невиконанням вимог п. 2.1.10 Додатку 2 тендерної документації; - Учасником не надано довідку стосовно вчинення правопорушень, пов`язаних з використанням дитячої праці чи будь якими формами торгівлі людьми, що є невиконанням вимог п. 2.1.11 Додатку 2 тендерної документації. 2. «ДОДАТОК 6 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ( обов’язково надається у складі пропозиції, що свідчить про ознайомлення з технічними вимогами щодо предмету закупівлі) з/п ДК 021-2015 Найменування товару (або еквівалент назви) Технічні характеристики ДСТУ, ГОСТ, ТУ або НД виробника* Од. вим. Кіл- cть 1 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 2,5х60 Цвяхи круглого перерізу виготовляють із низьковуглецевого стального термічно не обробленого дроту без покриття або з дроту за нормативно-технічною документацією. Торцева поверхня конічної головки будівельних та покрівельних цвяхів має бути рифленою, цвяхів інших видів – гладкою Загострена частина цвяха може мати круглий або квадратний переріз. Кут загострення по гранях повинен бути не більше 40⁰. На стержні цвяху допускається повздовжні лиски з поперечними рисками від ножа що подає, чотирьох бічне зминання, незначні насічки і сліди від роз’ємних матриць; під головкою цвяха – діаметрально розміщені напливи металу. Гарантійні зобов’язання Відповідно до нормативної документації виробника. Гарантійний термін зберігання – 1 рік з дня виготовлення Гарантійний термін експлуатації – 2 роки з дня виготовлення Умови зберігання Відповідно до нормативної документації виробника. Умови транспортування Відповідно до нормативної документації виробника. Умови пакування, маркування Згідно технічних умов виробника. ДСТУ EN 10230-1:2005 т 0,18 2 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 3,5х90 т 0,45 3 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 3х70 т 0,09 4 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 3х80 т 0,64 5 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 4х100 т 0,6 6 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 4х120 т 0,45 7 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 5х150 т 0,18 8 44192000-2 Цвяхи дротові-будівельні 6х200 т 0,4 9 44192000-2 Цвяхи шиферні 5х120мм т 0,36 *- заповнюється учасником закупівлі відповідно до наданих документів по якості, показники повинні бути не гірші зазначених у вказанному Нормативно – технічному документі та технічних характеристиках. Строк поставки – протягом 15 робочих днів з дня відправлення письмової рознарядки замовника на умовах DDP (згідно Інкотермс 2020). Умови розрахунків: - Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 банківський день з дати оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України; - Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого товару проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 банківський день з дати підписання Акта прийому-передачі товару та/або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію товару. Рік виготовлення – 2023» П.1.1. додатку 2 тендерної документації: « Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі , за формою:» № п/п Назва контрагента Предмет договору/назва продукції яка постачалася за договором Термін початку та виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента П.2.1.10 додатку 2 тендерної документації 2.1.10 учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» Самостійне декларування в про те, що учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» Інформація у вигляді довідки довільної форми П.2.1.11 додатку 2 тендерної документації 2.1. 11керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Самостійне декларування про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Інформація у вигляді довідки довільної форми 3. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення надати інформацію щодо закупівлі – ДК 021:2015:44190000-8: Конструкційні матеріали різні (цвяхи); номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель № UA-2023-05-18-004564-a (номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz № 20234405), а саме: -інформаційну довідку за формою Додатку 3В, з уточненими даними щодо гарантійного терміну експлуатації ; - інформацію на виконання вимог пп.1.1; 2.10;2.11 додатку 2 тендерної документації Уповноважена особа Вікторія ГУБАРЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.