Період оскарження умов закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-05-2023, 00:00
Більш детальну інформацію зазначено в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ.
ID закупівлі: 1f52148036614d718e2e2cfd606c5e7d
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 55 980,00 UAH(без ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 43665271 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гарматюк Юлія Олександрівна |
| Телефон: | 380443097733 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015-44420000-0 Будівельні товари (Скотч) 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2023-05-10-014605-a. 6. Відповідно до пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника проводиться відповідно до Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВ «ГРАНД-ФЛЕКС» (далі – Учасник): 7.1. Учасник не надав копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара., вказаним в підпункті 1.9. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. Дозавантажити витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, що вказано в підпункті 1.9. пункту 1 Розділу 3 тендерної документації. 7.2. Учасником надано витяг ТУ У 22.2-38299846-001-2015 (файл: витяг ТУ У 22.2-38299846-001-2015 ТОВ ГРАНД-ФЛЕКС pdf), викладено на мові оригіналу без автентичного перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам, вказаним в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Дозавантажити документ відповідно до вимог, зазначених в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації. Уповноважена особа Замовника Провідний інженер відділу з організації та проведення закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» ____________ Юлія ГАРМАТЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.