Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-05-2023, 00:00
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Обґрунтування посилання на маркування/тип та нормативну відповідність предмету закупівлі: Встановлені Замовником товари з конкретним маркуванням, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, що вимагається спеціалістами замовника при проведенні ремонтних робіт господарським способом на підприємстві; відповідності будівельним нормативним документам, вимогам за технічними та експлуатаційними властивостями. Наведені матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам та задовольняють потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
ID закупівлі: 523c16e6b7304e93a6dc6bb976b1fbdc
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 270 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" |
| ЄДРПОУ: | 30950099 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Круценко Дмитро Олександрович |
| Телефон: | 380564094129 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50057, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, майдан Праці, 1 |
8 |
Вимога про усунення невідповідностей: На виконання вимог пункту 40 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) та тендерної документації (далі скорочено - ТД), є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника Фізична особа-підприємець Калакура Роман Володимирович (далі скорочено — ФОП Калакура Р. В.) у складі тендерної пропозиції щодо процедури закупівлі - “Відкриті торги з особливостями” за № (ID) UA-2023-05-09-012243-a, “Вікна, двері та супутні вироби” за кодом ЄЗС ДК 021-2015 (CPV): 44220000-8: Столярні вироби, наступного змісту: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі ФОП Калакура Р. В. надав у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації та додатків до неї (а саме пункту 1 “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, Додатку 1 до ТД рекомендована форма “Тендерна пропозиція”) документ “Цінова пропозиція ФОП КАЛАКУРА Р,В,.pdf”, за змістом якого у номенклатурній позиції № 5 вказана невірна кількість товарів, що не відповідає встановленим вимогам у тендерній документації та оголошенню про проведення процедури закупівлі. 2. Учасник процедури закупівлі ФОП Калакура Р. В. не надав у складі тендерної пропозиції на виконання вимог тендерної документації та додатків до неї документи/інформацію: пункти 5, 6, 9, 10, 11 і 12 частини 3 таблиці продовження Додатку 2 (“3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”) до тендерної документації, документ на виконання пункту 8 таблиці надано з датою видачі більше ніж 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (відповідно до переліку виявлених невідповідностей): 1. Пункт 1 “1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, Додатку 1 до ТД рекомендована форма “Тендерна пропозиція”; пункти 5, 6, 9, 10, 11 і 12 частини 3 таблиці продовження Додатку 2 (“3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”); пункт 1 (“1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”) частини ІІІ “III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації; пункт 13 таблиці “Підтвердження відповідності Учасника / Переможця вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей:” частини 2 Додатку 2 (продовження) до тендерної документації; частина 1 Додатку 2 (продовження) до тендерної документації. 3) Учасник процедури закупівлі ФОП Калакура Р. В. для усунення виявлених невідповідностей, шляхом завантаження документів та інформації через електронну систему закупівель має надати: 1. Оновлений документ “Тендерна (цінова) пропозиція”, в якому розрахунок вартості та кількості не перевищуватиме запропонованій ціновій пропозиції, поданій в електронній системі закупівель, а саме 257 930 UAH з ПДВ, з виправленою кількістю номенклатурної позиції № 5. 2. Документи/інформацію на виконання вимог, встановлених пунктами 5, 6, 9, 10, 11 і 12 частини 3 таблиці продовження Додатку 2 (“3. Інша інформація/документи, встановлена відповідно до законодавства (для Учасників)”) до тендерної документації, документ на виконання пункту 8 з датою видачі не пізніше ніж 30 днів до дати оприлюднення оголошення про закупівлю, документи/інформацію на підтвердження пункту 13 таблиці “Підтвердження відповідності Учасника / Переможця вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей:” частини 2 Додатку 2 (продовження) до тендерної документації; а також частини 1 Додатку 2 (продовження) до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.