Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-04-2023, 00:00
Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
ID закупівлі: 21acb00181de495395bee19d53c2661a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 9 767 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" |
ЄДРПОУ: | 00131771 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.tec.ks.ua |
Контактна особа: | Гриньова Ольга Леонідівна |
Телефон: | 380502030682 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 73036, Україна, Херсонська область,Херсон, м. Херсон, Бериславське шосе, 1 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: в недотримання вимог пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 2 до Тендерної документації Учасником не в повному обсязі надано інформацію щодо відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 44 Особливостей. Учасником шляхом самостійного декларування було підтверджено відсутність таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Але при самостійному декларуванні були відсутні поля з підтвердженням підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі по підпунктам 1, 7, абзацу 14 пункту 44 Особливостей. Якщо під час подання тендерної пропозиції учасника відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, учасник має надати інформацію в довільній формі про відсутність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі по підпунктам 1, 7 пункту 44 Особливостей, що не відповідає вимогам Замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1, 5 Розділу ІІІ та Додаток 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зазначених в підпунктах 1, 7 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), якщо під час подання тендерної пропозиції учасника відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстави. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В недотримання вимог пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та підпункту 1.1. Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка обл., мтб»), яка не містить інформації про наявність транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі, із зазначенням власне чи залучене (орендоване тощо). Учасником лише вказано, що у нього достатня кількість технічно справного як власного, так і орендованого обладнання та матеріально технічної бази, які будуть задіяні в договірних зобов’язаннях. Разом з цим в недотримання підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 Учасником для документального підтвердження інформації наявності власного транспортного/их засобу/ів для доставки товару не надано документ/ти, який/які підтверджує/ють право власності/володіння/користування відповідним транспортним/ими засобом/ами. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункти 1.1., 1.2. пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати: 1) довідку (лист) тощо в довільній формі про наявність транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі, із зазначенням власне чи залучене (орендоване тощо); 2) для документального підтвердження інформації наявності - власного транспортного/их засобу/ів для доставки товару Учасник - документ/ти, який/які підтверджує/ють право власності/володіння/користування відповідним транспортним/ими засобом/ами; - залученого (орендованого тощо) транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі, - договір оренди, використання, управління, лізингу, договір про надання послуг з організації перевезення відправлень тощо. 3. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до вимог пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та підпункту 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір транспортного перевезення № 120 від 23.02.2023 (файл «Договір транспортного перевезення»). Разом з цим, не дивлячись на те, що договір укладено у поточному році 2023, термін його дії відповідно до пункту 7.1 цього договору - до 31.12.2021 року. В зв’язку з тим, що строк дії договору, який буде укладено за результатами процедури закупівлі, до 31.12.2023 включно, Замовник не може врахувати наданий договір транспортного перевезення № 120 від 23.02.2023 як документальне підтвердження інформації щодо залученого (орендованого тощо) транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.2. пункт 1 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати: для документального підтвердження інформації наявності залученого (орендованого тощо) транспортного/их засобу/ів для доставки товару, що є предметом закупівлі, - чинний на дату подання договір оренди, використання, управління, лізингу, договір про надання послуг з організації перевезення відправлень тощо. Якщо строк дії документів, які подаються Учасником на підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно з Додатком 1 до Тендерної документації, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі щодо їх отримання до моменту укладання договору або продовження терміну їх дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.