Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-04-2023, 00:00
ID закупівлі: e3cda282a7794b3b868cf6cae60fcff2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 629 850,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03359262 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шутко Тетяна |
Телефон: | 380552236354 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 73009, Україна, Херсонська область,Херсон, Вулиця Фонтанна, будинок 15 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимоги додатку № 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати «заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проєкт договору та додатки до нього. (Учаснику дозволяється не заповнювати п. 2.1.1 та 2.1.2 Договору)». В складі тендерної пропозиції учасником наданий заповнений не в повному обсязі проєкт договору ( не заповнений п. 2.1. проєкту Договору та додаток 1 до проєкту договору). Не заповнена інформація в проєкті договору повністю міститься в «Формі тендерної пропозиції (додаток 4)», наданої у складі пропозиції учасника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати заповнений, підписаний та завірений печаткою (в разі її використання) з боку учасника торгів проєкт договору та додатки до нього. (Учаснику дозволяється не заповнювати п. 2.1.1 та 2.1.2 Договору.)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.