Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-04-2023, 00:00
УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору.
ID закупівлі: 4762a60bd2084cf98b6ef8429e6de02d
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 455 199,72 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Моргун Олександра Леонідівна |
Телефон: | 380960526434 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Замовник надсилає учаснику ТОВ "Епіцентр К" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: встановлено невідповідність в довідці про виконання аналогічного договору, а саме: зазначено аналогічний предмет договору «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску», що не відповідає аналогічному предмету договору згідно вимог Тендерної документації - під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку каністр. На виконання вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації учасником не надано інформацію про відсутність підстав, визначених у п. 31 Особливостей в частині подання тендерних пропозицій відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон), крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону, щодо службової (посадової) особою учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, визначених у пунктах 3, 6 та 12 частини 1 статті 17 цього Закону. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 та п.2 Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, складена учасником торів, що містить інформацію про виконання аналогічного**, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку каністр. Довідка (довідки) у довільний формі щодо службової (посадової) особою учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, про відсутність підстав визначених у пунктах 3, 6 та 12 частини 1 статті 17 Закону. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.