Період оскарження умов закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-04-2023, 00:00
ID закупівлі: f3b8829ed6bb448b99eb5a2d26ee1bdb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03356163 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ігор Сумішен |
Телефон: | +380689866808 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Проскурівська, буд. 1 |
0 |
Відповідно до вимог тендерної документації по закупівлі Мобільні пристрої для приготування їжі (код ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини), а саме: В пункті 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 44 Особливостей, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документацією передбачено, що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за кодом ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини) договорів (не менше двох), які поставляли товар в 2020-2022 роках із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору. В складі пропозиції Учасником надано аналогічний Договір №1502-01 від 15.02.2021 року та Договір №1210-01 від 12.10.2021 року, але без зазначеного коду ДК, який вимагався в тендерній документації. Враховуючи те, що надані учасником договори не є аналогічними, пропонуємо документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів завантаживши відповідні документи згідно вимог визначених в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації. В пункті 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерною документацією передбачено, що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: належним чином завірену копію або оригінал статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). В складі пропозиції Учасником надано належним чином завірену копію Статуту, але без сканованого листа в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, визначених пунктом 40 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 40 особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, учаснику потрібно завантажити протягом 24 годин: 1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за кодом ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини) договорів (не менше двох), які поставляли товар в 2020-2022 роках із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). 1.2.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору; сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.