Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
Телефон: | +380342594336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
8 |
Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-03-2023, 00:00
Проект договору міститься в тендерній документації
ID закупівлі: abd4ec5db9924fd7b315a9ecef23b14e
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 28 березня 2023 р. № 145/1 м. Івано-Франківськ 1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго». 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00131564. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна, буд. 34, м. Івано-Франківськ, 76014. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (згідно з п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон). 5. Конкурентна процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями. 6. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-03-15-011462-a 7. Назва предмета закупівлі: Бокорізи діелектричні, довгогубці діелектричні, ніж монтажний електромонтера, набір викруток, набір ключів, набір ключів комбінованих, плоскогубці комбіновані, плоскогубці з подовженими губками, молоток, сокира універсальний ,пістолет для піни, пістолет для силікону, гілкоріз з довгими ручками, секатор садовий, набір мітчиків та плашок, набір просічок, набір мітчиків по металу, пила ручна для дерева, набір напильників, ящику для інструментів, ключів рожково-накідних, набір торцевих головок, набір з шарнірно-губцевих інструментів, молоток слюсарний, щітки для металу ,пензель малярний, молоток, сокира, лопата, плоскогубці, пильне полотно по металу, ящик інструментальний, викрутки, круглогубці, бокорізи, свердло по металу, ключ комбінований з храповим механізмом, свердло по металу, набір свердл та біт, мітчик, олововідсмоктувач помповий, набір ключів шестигранних, набір свердл по бетону, набір електромонтажника в комплекті з ліхтариком, прес гідравлічний ручний, рюкзак для інструментів, пристрій для обрізання проводів, штангенциркуль, набір ключів рожкових, плашка, коронка по металу універсальна, ключ універсальний для поворотно притискних замків, пензель плаский, свердло по металу, Коронка по металу універсальна твердосплавна, викрутка діелектрична, бокорізи для радіодеталей, бокорізи міні, плоскогубці з подовженими губками 8. Найменування учасника процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМ-ОСВІТА» Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМ-ОСВІТА» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Бокорізи діелектричні, довгогубці діелектричні, ніж монтажний електромонтера, набір викруток, набір ключів, набір ключів комбінованих, плоскогубці комбіновані, плоскогубці з подовженими губками, молоток, сокира універсальний ,пістолет для піни, пістолет для силікону, гілкоріз з довгими ручками, секатор садовий, набір мітчиків та плашок, набір просічок, набір мітчиків по металу, пила ручна для дерева, набір напильників, ящику для інструментів, ключів рожково-накідних, набір торцевих головок, набір з шарнірно-губцевих інструментів, молоток слюсарний, щітки для металу ,пензель малярний, молоток, сокира, лопата, плоскогубці, пильне полотно по металу, ящик інструментальний, викрутки, круглогубці, бокорізи, свердло по металу, ключ комбінований з храповим механізмом, свердло по металу, набір свердл та біт, мітчик, олововідсмоктувач помповий, набір ключів шестигранних, набір свердл по бетону, набір електромонтажника в комплекті з ліхтариком, прес гідравлічний ручний, рюкзак для інструментів, пристрій для обрізання проводів, штангенциркуль, набір ключів рожкових, плашка, коронка по металу універсальна, ключ універсальний для поворотно притискних замків, пензель плаский, свердло по металу, Коронка по металу універсальна твердосплавна, викрутка діелектрична, бокорізи для радіодеталей, бокорізи міні, плоскогубці з подовженими губками», 44510000-8: Знаряддя за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-03-15-011462-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати цінову пропозиції, оформлену згідно з вимогами Додатку № 3 Тендерної документації. Учасник надав цінову пропозицію вих. № 1 від 23.03.2023 року з невідповідностями. Вартість партії не відповідає сумі калькуляції за предметом закупівлі, а отже загальна вартість закупівлі не відповідає остаточній пропозиції, яка вказана у електронній системі. Для усунення виявлених порушень Учасник повинен завантажити: Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати цінову пропозиції, оформлену згідно з вимогами Додатку № 3 Тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» Василь КОСТЮК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.