Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Місцезнаходження Замовника: Україна, 20382, Черкаська обл., Уманський р-н, село Ладижинка, вул.Шкільна, будинок 2. Категорія Замовника - орган місцевого самоврядування зазначений у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2023 рік
ID закупівлі: ed6cf47278c44a9186fdd770bb5377b5
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 620 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44023425 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Буженко Ольга |
Телефон: | 380969500663 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20382, Україна, Черкаська область,Уманський район, село Ладижинка, вул.Шкільна, будинок 2 |
7 |
Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Умовами тендерної документації вимагалося: «Надати інформаційну довідкау довільної форми про наявність кваліфікованих працівників (у вказаній довідці повинна бути відображена інформація про наявність не менше ніж 5-ти працівників (наявність виконроба, монтажник, муляр та ін). Надати копію наказів про прийняття на роботу усіх працівників зазначених у довідці та/або надати копії цивільно-правових угод у разі використання даної форми співпраці.» ( Учасником надано накази лише на частину працівників у вказаній ними довідці про наявність працівників. Додати копії наказів або цивільно-правових угод на решту працівників) 2. Умовами тендерної документації вимагалося: «Надати документи які підтверджують належну якість віконних блоків: - сертифікати відповідності, протоколи випробувань, паспорти виробу, висновки СЕС ( Учасником не надано паспорти виробів. Додати відповідні документи) 3. У гарантійному листі з погодженням з технічними вимогами ( Додаток 2 до ТД) вказано, що Учасник гарантує постачання «Підвіконь КРАФТ» як і вимагалося ТД, проте дана інформація відсутня у документі, що Учасник надає на порівняння характеристик що вимагалися у ТД із запропонованими Учасником характеристиками на товар. (Доповнити дану інформацію)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.