Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-03-2023, 11:00
Необхідні умови та технічні характеристики зазначені у Додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (з особливостями) «ДОКУМЕНТАЦІЯ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ». Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з організаційних питань - Бойко Анастасія Василівна, головний фахівець управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (097) 728-05-94, електронна адреса: [email protected] Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у Додатку 1 “Специфікація товару” до документації. Строк поставки товару у повному обсязі, не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцять) робочих днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Перелік документів, які передбачені документацією та повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, наведений в Додатку 2 до документації.
ID закупівлі: a497694082b244c6b94f02df45deae82
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 18 096,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 100,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний Банк України |
ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
Сайт: | http://bank.gov.ua |
Контактна особа: | Богдан Тодосієнко |
Телефон: | +380442539808, +380632269833 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції, що підготовлена та надана учасником ФОП Шевченко Наталя Миколаївна (РНОКПП: 3236911224) на закупівлю “Каністри металеві - 44613400-4”, код ДК 021:2015: 44610000-9 “Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску”, (UA-2023-03-07-007873-a), в документі “Таблиця цін” у стопці 3 “Характеристики предмета закупівлі, які пропонуються учасником**” вага товару зазначена приблизно, що не відповідає вимогам додатку 1 “Специфікація товару”, разом з тим, документи пропозиції, які надані у формі електронного документа не містять УЕП або КЕП на документі, як це передбачено в пункті 1 “Зміст і спосіб подання пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки пропозиції учасником” документації, а саме: “2) якщо у складі пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ пропозиції окремо”. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: не відповідність вимогам додатку 1 “Специфікація товару” документації, а також не відповідність вимогам подання пропозицій у формі електронного документа чи сканкопій через Систему згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки пропозиції учасником” документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлений документ “Таблиця цін” із зазначенням у стопці 3 “Характеристики предмета закупівлі, які пропонуються учасником**” точної ваги товару, а також оновлені документи “Таблиця цін”, “Пропозиція”, “Лист-згода на обробку персональних даних”, “Гарантійний лист” у відповідності до вимог подання пропозиції у формі електронного документа чи сканкопій через Систему згідно вимог пункту 1 “Зміст і спосіб подання пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки пропозиції учасником”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.