Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2023, 00:00
Важливо! Аукціон в даній закупівлі проводитись не буде. Це пов'язано із нерівномірним доступом учасників до торгів через нестабільність електропостачання по всій території України. Переможця буде визначено за ціною, яку учасники вказують при подачі пропозиції.
ID закупівлі: b56b7f2cd1f44b669186c1db27e2cb8f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 360 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 800,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стрюков Олексій Олександрович |
Телефон: | 380486875043 |
E-mail: | o.striukov@ilk.uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
7 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 44810000-1 - Фарби (Фарби), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2023-02-22-011878-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Остапенко Аліни Сергіївни (далі – ФОП Остапенко А.С.). встановлено наступні невідповідності: ФОП Остапенко А.С. на вимогу п.2 таблиці 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації не надано підписану Учасником Довідку за зразком № 1 що містить підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: - автотранспорту, який буде використаний під час постачання товару та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (шляхом дозавантаження в електронну систему): Довідку за зразком № 1 що містить підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: - автотранспорту, який буде використаний під час постачання товару та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.