Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
ID закупівлі: 94883a6e22ad4462ae6a2f7f077a7cb8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 683 000,78 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 6 830,01 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.kpbred.com.ua |
Контактна особа: | Кітнік Олександр Миколайович |
Телефон: | +380969718948 |
E-mail: | asfalt-bred@ukr.net |
Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
1 |
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» замовник вимагав надати учаснику наступні документи: - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше двох), надається разом з копіями підтверджуючих документів* до цього договору та лист-відгук до нього з позитивним відзивом. У листі-відгуці має бути чітко зазначено щодо яких договорів надається відгук і, відповідно, інформація про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки та якість їх виконання. * копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати видаткові накладні на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору. На виконання даної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції подані наступні документи: 1) Довідка про виконання аналогічних договорів №13/11-02/23 від 28.02.2023 року; 2) Договір поставки №ТЕ39/17 від 27.12.2017 року з ТОВ «В.А.М.БУД»; видаткові накладні №16825, №41262 та Лист-відгук №01/08-18 від 13.08.2018 року; 3) Договір поставки №08/02-17 від 08.02.2017 року з КП «ХАРЬКІВ-СИГНАЛ»; Лист-відгук №463 від 13.08.2018 року; Проте при розгляді даних документів встановлено, що учасником не долучено видаткову накладну №17958, зазначену в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договору, до Договору поставки №ТЕ39/17 від 27.12.2017 року, а також видаткову накладу №7637, зазначену в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договору, до Договору поставки №08/02-17 від 08.02.2017 року. 2) Відповідно п.6.4 Розділу VІ. тендерної документації «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» замовником передбачена вимога, що Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає проект Договору згідно Додатку №3 і гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, відсутності проекту Договору згідно Додатку №3 та відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТІКС-УКРАЇНА" (Код ЄДРПОУ 24587464) наявний лише підписаний проект договору, а гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю відсутній. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАСТІКС-УКРАЇНА" (Код ЄДРПОУ 24587464) необхідно надати наступні документи: - гарантійний лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю. - видаткові накладні, зазначені в довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: ВН №17958 до Договору поставки №ТЕ39/17 від 27.12.2017 року та ВН №7637 до Договору поставки №08/02-17 від 08.02.2017 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.