Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська
ID закупівлі: 9044c6a8f6bb4497be0dc15310d5422a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 280 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
2 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: - Відповідно до п.1 Додатку 3 тендерної документації передбачено в складі тендерної пропозиції надати Авторизаційний лист від виробника або представника торгової марки в Україні, адресований Замовнику з вказанням номеру закупівлі, в якому буде вказано перелік запропонованого товару, його кількість, гарантія вчасної поставки, належної якості та виконання гарантійних зобов'язань. Учасником, ФОП "Кільян Марія Василівна" в електронну систему закупівель завантажено файл «6.3. Авторизаційний лист + лист представницво Агромат - ФОП Кільян М. В.pdf» відповідно до якого надано Авторизаційний лист від виробника. Однак, у вищезгаданому авторизаційному листі не вказано номеру закупівлі та гарантій вчасної поставки товару. Таким чином, ФОП "Кільян Марія Василівна" необхідно надати авторизаційний лист у відповідністі до вимог п.1 Додатку 3 тендерної документації. Керуючись п.40 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених не відповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких не відповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.