Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2022, 00:00
ID закупівлі: 15f92ac5ca994e798889f7451c717a5a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 124 800,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 624,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03356163 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щегельська Ольга Іванівна |
Телефон: | +380680765019 |
E-mail: | o_shchehelska@khm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
0 |
Відповідно до вимог тендерної документації по закупівлі за предметом «Дошка необрізна» (код ДК 021-2015 - 44190000-8 — Конструкційні матеріали різні), а саме: 1. в пункті 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документацією передбачено, що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: - «витяг з ЄДР про реєстрацію субєкта господарювання», - «документ щодо підтвердження повноважень посадової особи, який надає право підпису документів пропозиції та право на укладання договору (наказ, протокол загальних зборів або довіреність)», - «товар має бути новим, який не був у використанні (надати лист-гарантію (в довільній формі) про те, що запропонований Учасником товар є новим та раніше не використовувався)», В складі пропозиції Учасника відсутні дані документи. 2. в пункті 4 Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документацією передбачено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: - відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документ про строк дії тендерної пропозиції та погодження/не погодження щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції за вимогою Замовника. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.». В складі пропозиції Учасника відсутній даний документ. 3. в пункті 4 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерною документацією передбачено що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Скановані оригінали зазначених аналогічних договорів укладених учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують постачання товару: скановані оригінали податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість; видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цими договорами, завірені підписом та печаткою (за наявності) уповнаоженою особою учасника 1.3.Позитивний лист-відгук від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору.» В складі пропозиції Учасник надав лист-відгук, але не за тим договором, що зазначений в довідці про аналогічні договори, отже в складі пропозиції Учасника відсутні видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість і листи відгуки по двом аналогічним договорам. 4. в пункті 2. Інша інформація, розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, тендерною документацією передбачено, що Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.». В складі пропозиції Учасник надав довіреність на посадову особу замовника Кубай Олександр Анатолійович (ТОБТО НА СЕБЕ), отже в складі пропозиції Учасника відсутній лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника 5. в пункті 4. Проект договору про закупівлю, розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, тендерною документацією передбачено, що «Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений зі своєї сторони (реквізити Учасника) проект договору та лист – погодження з умовами проєкту договору викладеному у Додатку 4.». В складі пропозиції Учасника відсутній проект договору та лист – погодження з умовами проєкту договору. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника, визначених пунктом 40 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 40 особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене потрібно завантажити заповнений зі своєї сторони (реквізити Учасника) проект договору, що вимагався Замовником відповідно до Додатку 4, лист – погодження з умовами проєкту договору, витяг з ЄДР про реєстрацію субєкта господарювання, документ щодо підтвердження повноважень посадової особи, який надає право підпису документів пропозиції та право на укладання договору (наказ, протокол загальних зборів або довіреність), лист-гарантія, що товар є новий, документ про строк дії тендерної пропозиції та погодження/не погодження щодо продовження строку дії його тендерної пропозиції за вимогою Замовника, листи відгуки по двом аналогічним договорам, видаткові накладні для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість (для аналогічних договорів), лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.