Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-12-2022, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Башлик Лідія Леонідівна - заступник начальника служби матеріально-технічного забезпечення, уповноважена особа e-mail: L.Bashlyik@imtp.ua, 68000, Одеська область, м. Чорноморськ, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», тел. (048) 738-93-75 4. 1 Вид предмета закупівлі: товар. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Тимчасові споруди (криті склади для збереження зернових вантажів) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» 7. Кількість товарів, робіт послуг:2 одиниці 8. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Праці,6 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.03.2023 року, протягом 30 робочих днів з дня отримання Заявки від Покупця. 9. 1 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): 30 % від вартості Товару протягом 5 банківських днів після початку робіт з облаштування основи (фундаменту), а саме монтажу металевої конструкції (без заглиблення) із заставними деталями для кріплення конструктивних елементів тимчасової споруди, що укладається на існуюче залізобетонне покриття, з анкеруванням; - 40 % від вартості Товару протягом 5 банківських днів після готовності основи фундаменту для кріплення арочного каркасу тимчасової споруди; - 30 % (остаточний розрахунок) протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту прийому-передачі змонтованого Товару 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 621 402,78 грн без ПДВ. 101. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 102. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5% 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 121 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.12.2022 о 00-00 год. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 161. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 17. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 18. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 20. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою.
ID закупівлі: 292fb25d54e54ba5af46833e4cf28c3a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 10 621 402,78 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 53 107,01 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
Телефон: | 0487389375 |
E-mail: | L.BASHLYIK@IMTP.UA |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної Документації Замовником вимагалось надати «Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі (не менше 4 договорів) (обов’язково зазначити – найменування замовника, ідентифікаційний код, номер, дата укладання, предмет цього договору) з обов’язковим доданням всіх зазначених у довідці договорів в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору та надати не менше двох позитивних відгуків за результатом виконання (повністю або частково) двох різних договорів, зазначених у довідці». Учасником надано Довідку від 10.12.2022 №46, в якій учасником надано інформацію по 4 аналогічним Договорам. При цьому, учасником не зазначено ідентифікаційний номер (ЄДРПОУ) в відомостях про замовників аналогічних послуг (крім ТОВ АСКЕТ ШИППІНГ»), по 4 позиції учасником зазначено назву Замовника Товариство з обмеженою відповідальністю «НІБУЛОН» ,а аналогічний договір з Товариством з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське Підприємство «НІБУЛОН» (невірно вказано найменування замовника в довідці). Учасником на підтвердження наявності досвіду надано 2 договори не в повному обсязі (не з усіма додатками). Так, в п.1.1 Договору від 10.08.2020 №01/10-08 між ТОВ «ВИСОТБУД ІНВЕСТ» та Учасником зазначено, що роботи виконуються згідно технічного завдання Замовника, що оформлюється відповідним додатком до цього Договору. Учасником не надано технічного завдання до договору, що не відповідає умовам ТД. Аналогічно із договором від 10.12.2019 №01/10-12 між ТОВ «АСКЕТ ШИППІНГ» та Учасником, в п.1.1. Договору зазначено що роботи виконуються згідно технічного завдання Замовника, що оформлюється відповідним додатком до цього Договору. Учасником не надано технічного завдання до договору, що не відповідає умовам ТД. Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію у спосіб, встановлений замовником. У зв’язку із зазначеним, Учасник має виправити невідповідності виявлені замовником шляхом виправлення інформації та завантаження документів в електронну систему закупівель. 2. Відповідно до п.4 Таблиці 2 Додатку 2 Учасник мав надати Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань згідно Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", що містить інформацію на дату не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі, про актуальну інформацію щодо кінцевих бенефіціарних власників та інформацію щодо останніх реєстраційних дій. Згідно вимог Тендерної документації (зазначено у примітках Таблиці 3 Додатку 2) всі довідки, які надаються Учасником/Переможцем, видані іншими установами/організаціями/державними органами мають надаватись або у формі електронного документу (відповідно додається КЕП) або паперового документа чи його належним чином завіреної копії, або в електронному вигляді з QR-кодом, що дає змогу перевірити чинність документа. Учасником надано Витяг у формі електронного документа із накладенням КЕП особи, яка підписала тендерну пропозицію. Відповідно до статті 7 Закону України від 22.05.2003р №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг” оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим ПІДПИСОМ АВТОРА. Тобто, щоб електронний документ вважався оригіналом учасник має подати електронний документ з КЕП особи, яка його видала. Згідно вимог ТД документи, що подаються учасником у складі пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів, тобто учасник може надати копію такого документа - копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене належним чином. Таким чином, якщо учасник не може завантажити файл з КЕП особи, яка надала Витяг, він може завантажити візуальне відтворення документа на папері, яке буде засвідчене належним чином особою, яка уповноважена підписувати тендерну пропозицію. У зв’язку із зазначеним, Учасник має виправити невідповідності виявлені замовником шляхом завантаження виправлених документів в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.