Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-11-2022, 00:00
ДК 021:2015: 44421720-0 Шафи із замком (Шафа металева господарська із замком) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178.
ID закупівлі: d696fa722f3446c7b3d3e92e607fa59a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 535 510,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 677,55 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
ЄДРПОУ: | 38625593 Досьє YouControl |
Сайт: | https://zp.dsns.gov.ua |
Контактна особа: | Польська Ольга Сергіївна |
Телефон: | +380617879457 |
E-mail: | uopolska@zp.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, Фортечна, 65 |
2 |
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ» встановлене наступне. В п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: - документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: у разі підписання документів пропозиції та договору іншою особою – сканована копія з оригіналу (або копії) доручення (довіреності) керівника Учасника та сканована копія з оригіналу (або копії) наказу (витягу з наказу) про призначення цього керівника на посаду. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ "ЮГСТАЛЬ" надав: - Скановану копію довіреності від 18.08.2022 р. №1 з терміном дії до 21.11.2022 р., тобто не чинну на момент подання/розкриття тендерної пропозиції учасника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - скановану копію з оригіналу (або копії) доручення (довіреності) керівника Учасника чинну на момент подання/розкриття тендерної пропозиції учасника; Відповідно п.40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.